Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chiński silnik do roweru utrata mocy nagła?

qr 25 Paź 2014 18:47 738 1
  • #1 25 Paź 2014 18:47
    qr
    Poziom 12  

    witam serdecznie

    mały problem z chińskim (niestety) silnikiem dwusuwowym do roweru

    Objawy w trakcie jazdy średni dystans utrata mocy (jakby mieszanka za bogata) na płaskim zwykłym terenie

    po dodaniu mieszanki z mniejszą ilością dodatków, to samo
    nie pomogło wymiana świecy, regulacja sprzęgła

    Silnik pali trochę ciężej, da się go odpalić na świecy o niższej temperaturze pracy (z iskry f75 na f70), gaźnik reaguje normalnie, czuć obroty ale na włączonym sprzęgle..

    Niestety jest ciągle spadek mocy, w zasadzie jej brak po chwili jazdy (ok. 1-2 min, może mniej)

    Sądzę, że to mogą być pierścienie w wyniku zużycia
    tylko może być problem z ich doborem po zdjęciu (średnica cylindra to 40mm)

    NIGDY nie wiadomo czy będą pasować np. pierścienie od rometu do chińskiego sprzętu.. trochę ryzykowne chyba?

    cylinder zdjęcia poniżej,

    dla porównania zatarty ten sam model
    http://silnikrowerowy.blogspot.com/

    Mój na szczęście jeszcze tak nie wygląda;-)

    drugie wyjście to może być coś ze sprzęgłem (np. ślizganie się), ale żeby nagle wpływało na utratę mocy raczej jeszcze bardziej wątpliwe..

    Sprawdzałem do tego sprzęgło w różnych ustawieniach, objawy te same

    PYTANIE: czy warto ryzykować zdjęcie pierścieni (i problemy z ich dopasowanie do chińczyka)?

    czy to może być wina stanu pierścieni? (nagły w zasadzie spadek mocy w czasie jazdy)?

    czy warto inwestować w te cylindry według opisanego ich stanu

    pozdrawiam i z góry dzięki za propozycje rozwiązania tego problemu

  • #2 29 Paź 2014 20:30
    1234
    Poziom 23  

    Ewidentnie zatarty.
    Nie chodzi o pierścienie a raczej o osadzające się aluminium na ściankach cylindra.
    Przez co zaciera się coraz bardziej.
    Szlif nowy tłok uszczelniacze na wale może łożystka, koszt niewielki.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME