TM85 wrote: Rozumiem że niniejszym gwarantujesz bezawaryjną pracę na dowolnej cewce. Ciekawe tylko na jak długo.
To czysta manipulacja. Jak mogę gwarantować bezawaryjna pracę???
Mogę zagwarantować, że prawidłowe(!) podłączenie prawie dowolnej (o tym niżej) cewki WN nie uszkodzi prawidłowo(!) skonstruowanego CDI. Czy silnik będzie działał i jak długo ? To mnie nie interesuje.
Cewka, jeśli faktycznie jest uszkodzona, mogła paść, bo :
1. Była chińskim badziewiem.
2. Została źle podłączona.
3. Ktoś (np. elektryk/użytkownik itd) przeprowadzał nieumiejętne próby z aku.
Moduł mógł paść bo ... tu długa lista, z której wyłączam to co opisane wyżej.
Najprawdopodobniej moduł i cewka WN są OK a iskry nie ma bo:
1. Układ źle podłączony. Np. nie ma solidnej masy.
2. Cewka ładująca jest uszkodzona. Pomiary rezystancji i napięcia to wyjaśnią.
3. Impulsator jest uszkodzony.
4. Kabel od gaszenia zwarty do masy lub gdzieś do np. żarówki przez złe podlączenie stacyjki.
5. Coś tam, coś tam. Nie jestem wróżką, a ludziki i "elektrycy" potrafią tak nazdziwiać, że włos sie jeży na głowie.
PS. Jedyny rodzaj cewek, który może (nie musi) uszkodzić moduł, to cewki tzw. nisko-rezystancyjne stosowane w nowszych zapłonowych układach bateryjnych. Ich uzwojenie pierwotne miało poniżej 1 oma.
4. Koło magnesowe jest od "zwykłego" zapłonu. Mało prawdopodobne, ale...