Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E46 318 N42/N46 Ustawienie wałków wyrównoważających

29 Paź 2014 21:01 23601 7
  • Poziom 2  
    Jak ustawić wałki wyrównoważające w BMW E46 silnik N42 ?
    Zmieniam w tym silniku pompę oleju, wraz z kompletem wałków wyrównoważających.
    Przy pracującym silniku okręciła się nakrętka trzymająca koło zębate pompy oleju, wieloklin na pompie oleju zerwało- brak ciśnienia oleju.
    Moje pytanie jak ustawić wałki wyrównoważające względem wału korbowego?
    Ustawień rozrządu nie chce ruszać (tam wszystko jest ok).

    Na końcach wałków wyrównoważających są znaki poziome, ale co dalej?
  • Poziom 2  
    W twoim linku nie ma o tym jak powinny być ustawione względem wału...

    Z tyłu wałków są linie poziome, myślę, że muszą być w jednej linii poziomej, ale jest pytanie jak powinny one być ustawione względem wału korbowego? wałki w poziomie, a wał na blokadzie ?
  • Poziom 34  
    Są tam 2 rodzaje blokad stary typ ma taką.
    BMW E46 318 N42/N46 Ustawienie wałków wyrównoważających

    Nowy taką.
    BMW E46 318 N42/N46 Ustawienie wałków wyrównoważających
  • Poziom 2  
    U mnie jest wersja nowego typu- pod wałkami nie ma żadnej osłony tak jak na pierwszym foto.

    Ok czyli przeciw wagi w dół, a wał na blokadzie.

    Bardzo dziękuję za pomoc.