Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hp Pavilion dv9000 - Sterowniki Karty graficznej

Pyskaty12 29 Oct 2014 21:02 2952 11
    Pyskaty12
    Level 8  
    Witam

Mam Hp Pavilion dv 9000 i nie ma moge pobrac sterowników karty graficznej. Podaje identyfikator PCI\VEN_10DE&DEV_0244&SUBSYS_30B7103C
    Mój system to Win 7 32 Bit

Bardzo prosze o pomoc.
    Pyskaty12
    Level 8  
    Nie działają te stery. Próbowałem już różnych sterów do GF go 6150, nawet pod viste i nic. Nie ma już pojęcia.
    Pyskaty12
    Level 8  
    Te stery nie działają. Jakie dokładnie mam ci zrobić te screeny bo jestem zielony.
    safbot1st
    Level 43  
    Pyskaty12 wrote:
    Jakie dokładnie mam ci zrobić te screeny bo jestem zielony.

Z programu GPU-Z. Ściągnij program i wklej pierwszą główną zakładkę z niego.
    Screena z z managera urządzeń urządzeń też - znajduje się on w Panelu sterowania.
    Rozwiń element "Karty Graficzne".
    Pyskaty12
    Level 8  
    Zainstalowałem ten Chipset i te stery co podałeś mi wyżej i nadal pisze przy instalacji ze sa nie zgodne.
    safbot1st
    Level 43  
    Przy instalacji sterów chipsetu napisał, że są niezgodne?
    Pyskaty12
    Level 8  
    Nie, Chipset zainstalował sie dobrze, ale jak próbowałem zainstalować stery co wysłałeś wyżej pod Gf Go 6150 to wyskoczyło to co przy wszystkich sterach ze sa nie zgodne.
    safbot1st
    Level 43  
    Robiłeś reset po zainstalowaniu chipsetu? Zrób i próbuj instalować GF6150.
    Jeśli to nie zadziała - tak jakby układ był jednak uszkodzony.
    Odpal linuksa i spróbuj w nim zainstalować tą grafikę. Jeśli się uda wklej screena z CUDA-Z lub jakiegoś screena, który potwierdzi, że układ jest sprawny.
    Na dzień dzisiejszy wygląda na wadliwy.
    EDIT: