Witam,
Mam duży problem z którym męczę się już od dłuższego czasu i proszę o pomoc / sugestie co można jeszcze zrobić...
Problem jest następujący:
Kupiłem motoreduktor kątowy SEW-EURODRIVE 3fazowy 230/400V z Hamulcem.
typ: SF37 DR63L4/BR/TF/AMD1
zamontowałem go do bramy przesuwnej i na początku działał bezproblemowo zasilany zwykłym napięcien 220V podłączony w gwiazdę.
Po jakimś czasie, rano wyjeżdzajac do pracy brama nie mogla się otworzyć, przesuwala się bardzo wolno czy to przy otwieraniu czy zamykaniu.
Pierwsze co sprawdzilem to zakres temperaturowy w jakim moze pracowac silnik bo w ciagu dnia gdy temperatura jest wieksza nie ma problemu z bramą.
Problem pojawia sie gdy jest zimno.
Zmienilem połączenie z gwiazdy na trójkąt i brama dzialala przez 2 dni i znow to samo.
Bardzo latwo mozna zatrzymać bramę ręką a przecież tak na pewno nie powinno byc.
Sprawdzilem rowniez czy hamulec nie blokuje silnika (myslalem ze sie nie zwalnia do konca ale to tez nie to).
w zalaczniku tabliczka silnika, schemat podlaczenia stycznika oraz zdjecie puszki na silniku.
dodatkowo mam bramstera do sterowania bramy jezeli to ma jakis wplyw...
Prosze o pomoc co mozna jeszcze sprawdzic / zmienic / poprawic bo juz niemam pomyslow a zima idzie i brama w ogole sie nie otworzy...
Pozdrawiam

Mam duży problem z którym męczę się już od dłuższego czasu i proszę o pomoc / sugestie co można jeszcze zrobić...
Problem jest następujący:
Kupiłem motoreduktor kątowy SEW-EURODRIVE 3fazowy 230/400V z Hamulcem.
typ: SF37 DR63L4/BR/TF/AMD1
zamontowałem go do bramy przesuwnej i na początku działał bezproblemowo zasilany zwykłym napięcien 220V podłączony w gwiazdę.
Po jakimś czasie, rano wyjeżdzajac do pracy brama nie mogla się otworzyć, przesuwala się bardzo wolno czy to przy otwieraniu czy zamykaniu.
Pierwsze co sprawdzilem to zakres temperaturowy w jakim moze pracowac silnik bo w ciagu dnia gdy temperatura jest wieksza nie ma problemu z bramą.
Problem pojawia sie gdy jest zimno.
Zmienilem połączenie z gwiazdy na trójkąt i brama dzialala przez 2 dni i znow to samo.
Bardzo latwo mozna zatrzymać bramę ręką a przecież tak na pewno nie powinno byc.
Sprawdzilem rowniez czy hamulec nie blokuje silnika (myslalem ze sie nie zwalnia do konca ale to tez nie to).
w zalaczniku tabliczka silnika, schemat podlaczenia stycznika oraz zdjecie puszki na silniku.
dodatkowo mam bramstera do sterowania bramy jezeli to ma jakis wplyw...
Prosze o pomoc co mozna jeszcze sprawdzic / zmienic / poprawic bo juz niemam pomyslow a zima idzie i brama w ogole sie nie otworzy...
Pozdrawiam


