Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b3 1.6 rozładowuje akumulator w 4 godziny

30 Paź 2014 11:51 1656 15
  • Poziom 8  
    Witam mam problem z passatem b3 po postoju 4 godziny akumulator jest tak rozładowany ze kontrolki ledwo się żarzą dodam ze auto nie posiada alarmu centralnego zamka ani innych takich elektronicznych bajerów radia rowniez brak. nowy akumulator wszystkie masy czyscilem przewody na rozruszniku i alternatorze rownież w rozruszniku nowe szczotki maja moze z miesiąc w alternatorze jest ich jeszcze połowa sprawdzałem ładowanie ma troche słabe bo 13.2 ale co ma ladowanie do tego ze po 4 godzinach postoju jest rozładowany akumulator .
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 34  
    Ładowanie powinno być w granicach 13,8 do 14,2 V. Sprawdź pobór prądu na postoju. Zobacz też moduł komfortu.


    Moderowany przez manta:

    W b3 się go naszuka...
    Następnym razem będzie nagroda.

  • Poziom 8  
    Panowie problem nadal nie rozwiazany tylko teraz jest coraz gorzej nawet po godzinie postoju aku jest rozładowany . Rozrusznik był robiony jest ok alternator tez sprawdzany ładowanie jest ok bo 14.2 dodam ze gdy klemy sa zalozone na aku nie da sie go naładowac .
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 15  
    Sprawdź przekaźniki może na którymś sopel Ci się zrobił. ( tak było u mnie)
  • Poziom 8  
    Przekaźniki sprawdzane styki czyszczone tak samo bezpieczniki tak samo wszystkie masy pod maską i wszystkie kostki w lampach czyszczone . Jakis czas temu zmienilem przełącznik benzyna gaz tak doradził znajomy elektryk i bylo przez 5 dni ok a pozniej znow to samo teraz zmiana przełącznika (centralki) nie pomaga .
  • Poziom 25  
    Kolego, podłącz amperomierz w szereg z akumulatorem i instalacją pojazdu, i poprzez wyciąganie poszczególnych bezpieczników po kolei ustal który obwód pobiera ci prąd. Wtedy będziesz miał zawężony zakres poszukiwań, schemat w rękę i sprawdź co jest zasilane po kolei tym obwodem. Prościej się nie da. Wymienianie na ślepo jakichkolwiek przełączników to nie jest dobra droga, zapewniam cię..
  • Poziom 15  
    Jak nie masz amperomierza zastosuj zwykłą próbówkę.
  • Poziom 13  
    Jeśli nie masz czym sprawdzić możesz zacząć od odłączenia alternatora (wszystkich przewodów). Właśnie dziś trafił mi się taki przypadek, 4A poboru przez alternator na zgaszonym silniku chociaż podczas pracy bez dużego obciążenia utrzymywał 14V. Uszkodzony mostek prostowniczy.
  • Poziom 8  
    Jutro jak sie wyrobie to zrobie test z bezpiecznikami miernik mam ;) Alternator juz odłączałem nic to nie pomogło w samochodzie jest zero elektryki typu el szyby cz czy cos .
  • Admin grupy Samochody
    Ale radio i podgrzewana tylna szyba są ;)
  • Poziom 26  
    Jeżeli akumulator zostaje rozładowany już po godzinie to pobór prądu musi być ogromny. Więc po mojemu rozrusznik lub alternator. Co miałeś "robione" w rozruszniku? Jeśli wymieniałeś centralkę z LPG i była poprawa to może spróbuj ją całkiem odłączyć. Zobacz też czy na elektrozaworach nie ma napięcia po wyjęciu kluczyka.
  • Poziom 8  
    Alternator odłaczany w rozruszniku były nowe szczotki bendix po regeneracji elektro włącznik jest drugi i nowa tulejkka w skrzyni . Na zaworach nie ma napięcia sprawdzałem bo był rowniez problem z gazem i to sprawdzałem i jest ok .Centralkę również odłączałem bez zmian . Iskrzenie na klemie przy zakładaniu jest spore wiec coś kradnie ten prąd jutro zrobie test z bezpiecznnikami i dam znac
  • Moderator Samochody
    diablo23248 napisał:
    Jeżeli akumulator zostaje rozładowany już po godzinie to pobór prądu musi być ogromny.

    Wcale nie musi. Pewnie akumulator jest już w kiepskiej kondycji przez ciągłe niedoładowanie, nie ważne że nowy, wszystko da się szybko popsuć.
  • Poziom 8  
    No tak tylko ze to sie dzialo juz na starym aku wiec pierwsze co kupiony był nowy bo tamten mial swoje lata wkładam nowy aku i po 4godzinach takie cos ? Pozniej był wkłądany jeszcze inny aku i to samo i nie jest to wina akumulatora .
  • Poziom 12  
    Trochę archeologia , ale może regulator się uszkodził? . Spotkałem się z takim przypadkiem w ford focus . Też w kilka godzin załatwiał akumulator.
    Kolega pisał że odłączał alternator ale czy wszystkie przewody ? Chodzi mi o ten od regulatora .