Witam dwa dni temu wymieniłem obudowe kluczyka z mojego autka
Cytrynka Xsara Picasso z 2001r. 1.6 benzyna.
Wszystko przełozyłem dokładnie podchodze auto zapaliło wszystko git. Da drugi dzien także, jednak po pracy był juz problem po przekreceniu na stan ZAPŁON na liczniku swieci sie tylko ABS i jeszcze jedna kontrolka zapewne od immo.
Zauważyłem też że w kluczyku w pracy poluzniła sie bateryjka i możliwe te 8h kluczyk był bez zasilania.
Wiem już że napewno immobiliser sie rozkodował.
Pytanko do Was jest następujące jak zakodować to na nowo podobno jest sposób dośc prosty ale trzeba dokładnie krok po kroku to robic.
Dziękuje Wam z góry za odpowiedzi
Cytrynka Xsara Picasso z 2001r. 1.6 benzyna.
Wszystko przełozyłem dokładnie podchodze auto zapaliło wszystko git. Da drugi dzien także, jednak po pracy był juz problem po przekreceniu na stan ZAPŁON na liczniku swieci sie tylko ABS i jeszcze jedna kontrolka zapewne od immo.
Zauważyłem też że w kluczyku w pracy poluzniła sie bateryjka i możliwe te 8h kluczyk był bez zasilania.
Wiem już że napewno immobiliser sie rozkodował.
Pytanko do Was jest następujące jak zakodować to na nowo podobno jest sposób dośc prosty ale trzeba dokładnie krok po kroku to robic.
Dziękuje Wam z góry za odpowiedzi
