Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2,5DCI 120 KM - BRAK MOCY

bart_1982 31 Oct 2014 19:50 6867 8
  • #1
    bart_1982
    Level 8  
    Witam.
    Mam Master z 2006r 2,5cdi 120 KM
    Problem
    Auto na 5,6 biegu powyżej 2tys obrotów/min przy wciśnieciu mocniej gazu (np przy wyprzedzaniu czy na wzniesieniu) traci moc
    WYMIENIONO:
    TURBINĘ,WTRYSKI,Głowicę,
    Nie wiem co się dziej. Może naprowadzicie mnie
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    wartata
    Level 15  
    Podepnij clipa i zrób zapis.
  • #3
    gameness
    Level 15  
    Na 3, 4tym biegu usterka nie występuje?
    Pasowałoby skontrolować parametry rzeczywiste: ciśnienie w kol. ssącym, w szynie paliwowej, wysterowanie regulatora ciśnienia, przepływomierz.
  • #4
    bart_1982
    Level 8  
    Witam po diagnozie na kompie zostaje jeden błąd którego nie daje się wykasować: czujnik temperatury powietrza zasysanego. Moj mechanik twierdzi ze w tym przypadku jeżeli nie ma przepływomierza to ten czujnik jest jednocześnie czujnikiem ciśnienia doładowania który znajduje się w kolektorze dolotowym. Upiera się że winna jest raczej w wiązce między czujnikiem a sterownikiem . CZY KTOŚ MIAŁ TAKI PRZYPADEK.PROSZĘ O POMOC RĘCE OPADAJ PS.CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA ZOSTAŁ WYMIENIONY NA NOWY
  • #5
    saron22
    Trucks specialist
    A jaki jest problem by sprawdzić kable pomiędzy czujnikiem a sterownikiem?? To raptem 3 a w najgorszym wypadku 5 kabli na odcinku 90 cm...
  • #6
    MobilTruck
    Level 31  
    Zgniła sama wtyczka ,kable tuż za wtyczką czujnika bądź dalej.I tak jak pisze kolega saron22,zaledwie trzy kable do spr.
  • #7
    bart_1982
    Level 8  
    Kable pomiędzy czujnikiem a sterownikiem jest ok. Cały czas ten sam problem. Może macie inne pomysły
  • #8
    gameness
    Level 15  
    Jaki jest dokładnie błąd? Usterka elektryczna, przerwa w obwodzie który wraca od razu po kasowaniu jeszcze na zapłonie czy błąd typu zakres działania/sygnał wracający po odpaleniu?
    Najlepiej podaj tu kody błędów. I weź sprawdź w parametrach co ten czujnik pokazuje.
    Oprócz tego podaj wartości na jałowym i pod obciążeniem z ciśnienia w kol. dol i ciśnienie na szynie paliwowej aktualne i wymagane.
  • #9
    jaek1970
    Level 16  
    Zaraz jak cdi co to za silnik? Chyba cdti? Ale nie ważne ma ten czujnik jak opel w czujniki doładowania - sprawdzić za pomocą znanych metod -ew podmienić