Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes w203 2.2 cdi klapy kolektora ssącego

01 Lis 2014 10:54 9927 4
  • Poziom 8  
    Witam.
    Potrzebuję pilnie porady.
    W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym.
    Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie?
    Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi?
    Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d.
    Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem.
    Pilnie potrzebuję porady.
  • Poziom 10  
    powiem tak . usuniecie klap z kolektora ssącego nie poprawi ,ale i nie wpłynie negatywnie na prace silnika , jedynym zauważonym mankamentem jest to że w trakcie gaszenia silnika , jest odczuwalny około 0,5 sek opózniony stop , przezco silnik jak by miał ochote na dalszą prace .
    zmniejszony przepływ powietrza w naszych cdi poprzez urwane klapy (wina nagaru ) powoduje znaczne dymienie na czarno podczas gwałtownego przyśpieszania oraz znaczny spadek mocy .
    osobiście ja juz od dawien mam wymontowane klapy z tym ze sterowanie pozostało na byłym miejscu .
    zadnych błedow a aulto ma moc od samego dołu .
  • Poziom 8  
    ja też w swoim w211 2.2 cdi ale też w w202 wymontowałem klapki bo jedna sie urwała i wszystko jest ok jedynie co to wzrosło zuzycie paliwa ok 0,5l i silnik na wolnych obrotach ma minimalnie głośniejszą pracę , poza tym jest wszystko w porządku , dodam ze silniczek sterowania musi być wpięty.
  • Poziom 7  
    Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.