Passat b5 1.9 110 koni
Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze odcinającym paliwo pojawia się na chwile i znika. Vag pokazał błąd zaworu odcięcia paliwa ale wyczyściłem ten zawór i błąd nie wraca. Nawet jak zapalił i go rozgrzałem to błędy żadne nie wskakiwały a jak zgasiłem i po godzinie chciałem odpalić to już nie dał rady.
Co jeszcze sprawdzić żeby znaleźć usterkę?.
I jeszcze takie pytanie czy pompa ma jakieś odcięcie uzależnione od obrotów silnika przy rozruchu? Chodzi mi o to że silnik uruchamia się np przy obrotach 350 a jak będzie miał 300 to nie odpali.
Teraz tak pomyślałem że to może czujnik położenia wału albo przepływomierz ale to odpalił by chyba ze zmywacza.
I jeszcze jedno. Jak już odpali to silnik pracuje prawidłowo, ma moc i nie kopci.
Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze odcinającym paliwo pojawia się na chwile i znika. Vag pokazał błąd zaworu odcięcia paliwa ale wyczyściłem ten zawór i błąd nie wraca. Nawet jak zapalił i go rozgrzałem to błędy żadne nie wskakiwały a jak zgasiłem i po godzinie chciałem odpalić to już nie dał rady.
Co jeszcze sprawdzić żeby znaleźć usterkę?.
I jeszcze takie pytanie czy pompa ma jakieś odcięcie uzależnione od obrotów silnika przy rozruchu? Chodzi mi o to że silnik uruchamia się np przy obrotach 350 a jak będzie miał 300 to nie odpali.
Teraz tak pomyślałem że to może czujnik położenia wału albo przepływomierz ale to odpalił by chyba ze zmywacza.
I jeszcze jedno. Jak już odpali to silnik pracuje prawidłowo, ma moc i nie kopci.