Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości

03 Lis 2014 00:38 1677 3
  • Poziom 7  
    Witam mam następujący problem z Tigra A 1.4 16V a mianowicie pewnego dnia Tigra nie zapaliła po próbie odpalenia zaczeła migać kontrolka check engine kilkanaście razy w bardzo szybkim tempie. Odczytałem błędy za pomocą metody spinaczowej kod błedu jaki został zapisany w sterowniku to nr. 85 inicjacja błędny kod częstotliwości. Pomyślałem więc że może transponder w kluczyku uległ uszkodzeniu. Kluczyk został sprawdzony w firmie która dorabia klucze do aut i jest z nim wszystko w porządku. Następnie sprawdziłem moduł immobilizera ten znajdujący się przy stacyjce wizualnie wygląda na sprawny nie ma zimnych lutów itp. w ten sam sposób sprawdziłem także sterownik silnika. Skontaktowałem się z człowiekiem który zajmuje się naprawą komputerów samochodowych zaproponował mi całkowite wyłączenie immobilizera zastanawiam się czy to na pewno pomoże... Dodaje zdjęcia sterownika mam kilka pytań co to za elementy wymienne na płytce drukowanej czarny i biały widoczny na dołączonych zdjęciach. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu może ktoś miał już taką sytuację. Pozdrawiam


    Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości Opel Tigra 1.4 16V błąd 85 inicjacja. Błędny kod częstotliwości
  • Computer Controls
  • Poziom 12  
    Masz prawidłowe zasilanie modułu immo?
    Musi być stałe +12V i po zapłonie oraz sprawna linia kodowa do ECU.
  • Computer Controls
  • Poziom 7  
    Nie wiem na którym pinie ma być jaka wartość więc zasilania nie sprawdziłem obawiam się że linia kodowa do ECU może być właśnie uszkodzona niestety nie posiadam żadnego schematu posprawdzałbym przejścia na wiązce ale nie wiem który pin w sterowniku odpowiada pinowi w module immobilizera. Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    4. masa
    5. +12V po zapłonie
    6. na tych poniższych pinach jest linia diagnostyczna z gniazda OBD i do sterownika
    7. ale jest różna kolejność w zależności od rocznika
    8.
    9. +12V stałe