Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Potrzebny schemat elektryki do Cz 175

04 Lis 2014 06:18 1173 11
  • Poziom 6  
    Cześć potrzebuje schematu elektryki do jawy cz 175 wiem że na Google są bo szukałem ale nie są one opisane typu akumulator regulator lampa itp więc jeżeli ktoś by mógł to proszę o opisany schemat. Pozdrawiam i czekam


    Ps. Jak zły dział to przenieście.
    A i jeszcze proszę o wyrozumiałość co niektórych bo man 14 lat i to moja pierwsza cezeta
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 1  
  • Poziom 6  
    To jest CZ 175/ 4870 rocznik 1988
  • Poziom 20  
    A po co Ci schemat? Tam nic skomplikowanego nie ma. co chcesz zrobic? Tak BTW to wujek google ma takie schematy na stanie. 2.50,-
  • Poziom 6  
    Złożyć to bo jest praktycznie w rozsypce a ja mam 14 lat i to moja pierwsza CZ więc proszę o schemat opisany
  • Poziom 13  
    Jak coś to mam od CZ 472.4/5
  • Poziom 6  
    A to chyba nie to samo . No kurde ludzie ale to nie jest trudne podpisać w paincie co jest co a ten schemat jest w Google
  • Poziom 6  
    obrazki.elektroda.pl/86_1272968752.jpg na tym linku jest schemat proszę o opisanie mi go co jest co bo rozpoznaje tylko światła i aku .
  • Poziom 13  
    ok.14 lat jak można z kopa za palić CZ Jawe obje/350 250 etz w temacie 175/masakra.Tylko JUNAK
    Tak ,ale ja nie jestem znachorem, obuć wzrok= nie monitor od PC.Pytałeś i dostałeś .
  • Poziom 6  
    "Obuć" chyba obudź a po 2 to ja prosiłem a nie pytałem a te schematy które podałeś są w Google a ja nie prosiłem o schemat tylko o podpisanie elementów do których kable się podłącza. A po 3 skąd wiesz że nie odpale ?? Chętnie bym cię wyprowadził z błędu ale nie mogę bo nie miałem okazji jej odpalać, ponieważ niema większości elektryki. A nie chce kłamać
  • Poziom 20  
    Podlacz narazie przerywacze do cewek i akumulator. Jak nie masz akumulatora to prostownik. Napiecie zasilania jest zazwyczaj nabite od dolu cawki. Znaczy na dnie tej butelki. Trzeba Ci tez miernik zeby sprawdzic ladowanie. Odpal ja na poczatek a pozniej bedziesz motal dalej. Jesli nie masz oryginalnych kabli kup gdzies koncowki do kabli, izolacje termokurczliwa, tasme izolacyjna i ja bym lutowal wszystkie polaczenia lub zaciskal przynajmniej specjalna zaciskarka. Inaczej bedziesz sie meczyc z odpadajacymi koncowkami przy sciaganiu kabli. Na poczatek wystarczy sama czesc z cewkami. Sam gdzies w Twoim wieku skladalem swoja. Troche bardziej rozbudowane jak w komarze i wielu ludzi bez wiedzy zadnej kroi te instalacje jak leci. To tak, po jednym kablu z cewki przez jakis wlacznik(ja bym narazie ten na manetce zostawil) do plusa zasilania z prostownika lub plusa akumulatora, mozesz je polaczyc razem przy cewkach. Potem drugie konce cewek oddzielnie z kazdej cewki na przerywacz. Zalacz wlacznik ktory zamontujesz i probuj palic. Jak nie dziala to zamien fajki na swiecach lub cewki zaplonowe na przerywaczach. Cos nie wiesz to pytaj. Jak zapali to dalej z gorki bo tam naprawde nic skomplikowanego nie ma. Najgorsza bedzie manualna zmudna praca i ladne tego upchniecie.
    Zawsze jezdzij w kasku jak nie jestes ogarniety. Jawa to juz dosyc mocny motocykl. Trzymaj sie zdala od drog publicznych bo nie dosyc ze pieski wezma Ci maszyne na lawete to jeszcze dostaniesz mandat. Uciekac nie warto. Ta zaraza bedzie Cie gonic, jeszcze sobie krzywde zrobisz. Ja zrobilem raz. Zrobisz prawko i kiedys kupisz jakie cbr i beda mogli Ci naskoczyc ale teraz jeszcze nie czas;) Powodzenia!