Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp pavilion g7 - nie wstal po uspieniu- czarny ekran

mareecki 04 Lis 2014 11:27 1209 6
  • #1 04 Lis 2014 11:27
    mareecki
    Poziom 10  

    Witam,

     

    Uzywalem jak zwykle laptopa, potem pozostawilem go na jakis czas i jak zawsze ekran sie wylaczyl- przeszedl w stan uspienia. Kiedy chcialem go ponownie uzyc nic sie juz nie wlaczylo - ekran czarny, swieca kontrolki (usb raczej nie dziala, bo wi-fi mam pod usb i nie swieci - chodzi tylko wiatrak i cd-rom.

    Po restarcie rusza jak zawsze - wiatrak, cd i chyba slysze hdd, ale ekran czarny (brak nawet biosu). Probowalem podpiac TV przez hdmi i rowniez nic.

     

    Pomocy co moglo pasc? (sorry za brak polskich znakow)

     

    Z gory dzieki

    0 6
  • #2 04 Lis 2014 11:36
    bullsecurity.co.uk
    Poziom 2  

    Jak znam życie hp miał zawsze kłopot z grafiką, i teraz także wygląda mi na tę samą przypadłość polecam udanie się do warsztatu

    0
  • #3 04 Lis 2014 14:15
    mareecki
    Poziom 10  

    Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy to na 100 % grafika? Nie ufam tutejszemu serwisowi.

    0
  • #4 30 Lis 2014 17:21
    mareecki
    Poziom 10  

    Z tego co można znaleźć to te układy były wadliwe do 2009 a mój jest 2011.
    Uklad to 216-0752001.

    0
  • #5 01 Gru 2014 13:50
    ul1002

    Poziom 35  

    Bzdury i mity powielane w internecie, psują się nawet te z 2013r, oczywiście należy dokonać diagnozy w serwisie, samemu bym nie polecał ingerować w laptopa.

    0
  • #6 03 Gru 2014 16:18
    pepino85
    Poziom 16  

    Mam g7 i miałem podobny problem ale u mnie był czarny ekran i po paru sekundach się wyłączał. Oddałem go na serwis i okazało się że ram był nie dociśnięty. Wyjmij baterie, i dociśnij ram. Tą klapkę trzyma jedna śrubka.

    0
  • #7 03 Gru 2014 22:40
    mareecki
    Poziom 10  

    Rozebrany to on został do ostatniej śrubki i wszystko tez dociskałem i nawet głaskałem :) i tak martwica.

    0