Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Golf 3 1.8 90 kM duże cisnienie pod wlewem i bagnetem oleju

lukasz199420 05 Lis 2014 17:03 837 11
  • #1 05 Lis 2014 17:03
    lukasz199420
    Poziom 5  

    Mam problem ostatnio w Golfie 3 robiłem uszczelkę pod głowicą. Gdy została złożona głowica nagle wynikł problem - auto ma ciężko zapalić i duże ciśnienie pod wlewem i bagnetem oleju. Mechanik powiedział ze podobno słabe ciśnienie na cylindrach. Ale oleju nie brał kontrolka się nie paliła od oleju. Więc pytam co może być czy naprawdę padł silnik?

    0 11
  • #2 05 Lis 2014 17:21
    Mechatronik1504
    Poziom 11  

    Jesteś pewien, że dobrze wymieniłeś i złożyłeś głowicę?

    0
  • #3 05 Lis 2014 17:24
    lukasz199420
    Poziom 5  

    Pewny tego nie jestem.... mechanik to robił więc raczej powinno być dobrze

    0
  • #4 05 Lis 2014 17:29
    domex32
    Moderator na urlopie...

    O czym w ogóle mówimy?

    0
  • #5 05 Lis 2014 17:33
    lukasz199420
    Poziom 5  

    wysokie cisnienie pod korkiem wlewy oleju i pod bagnetem

    0
  • #6 05 Lis 2014 17:36
    domex32
    Moderator na urlopie...

    W rowerze? W taczce czy w hulajnodze? golf 3 był klepany 10 lat i miał conajmniej 7 różnych silników montowanych, o to chodzi. Opisz coś więcej o aucie.

    0
  • #7 05 Lis 2014 17:37
    lukasz199420
    Poziom 5  

    A po za tym nierówna praca silnika i ciężko z odpaleniem. Gdy zimny silnik to odpali a po chwili gdy złapie temperaturę to bez ustanku można kręcić i nie zapali
    golf 3 silnik 1.8 90 km

    1
  • #8 05 Lis 2014 17:42
    domex32
    Moderator na urlopie...

    W pierwszej kolejności warto by sprawdzić rozrząd, może się mechanikowi nie udało, bo tam też aparat zapłonowy jest napędzany z wałka pompy oleju które jest napędzane a rozrządu, a jeśli mechanik twierdzi że jest słabe ciśnienie to niech sprawdzi ile ma faktycznie.

    0
  • #9 05 Lis 2014 17:44
    lukasz199420
    Poziom 5  

    Więc własnie muszę najpierw to sprawdzić a dopiero później będę szukał dalej. Postaram sie jutro sprawdzić i napisze co i jak

    0
  • #11 05 Lis 2014 19:13
    ociz
    Moderator Samochody

    Nie wiem jaka była przyczyna wymiany uszczelki głowicy, ale jedyne przypadki jej uszkodzenia w tych silnikach, a robiłem ich sporo, były tylko wtedy gdy taki został ekstremalnie przegrzany, wtedy ten silnik się już do niczego nie nadaje.

    0
  • #12 05 Lis 2014 21:35
    lukasz199420
    Poziom 5  

    Przyczyną wymiany uszczelki było to iż duże ciśnienie w układzie chłodzenia... gdy odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego wywaliło cala płyn z układu chłodzenia.

    0