Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lodówko zamrażarka ARDO

05 Maj 2005 08:26 17305 41
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    Witam.
    Prawdopodobnie będzie tak jak pisze kolega"Bleble" ale sprawdz jeszcze temperaturę w zamrażalniku.
    A co do termostatu,który wymieniłeś to na taki sam typ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista AGD
    POL02 napisał:
    A co do termostatu,który wymieniłeś to na taki sam typ?


    Nie odpowiedziałeś na te pytanie. Jeżeli termostat jest taki jak należy, to sam nic więcej nie zrobisz.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    robin3 napisał:
    mam problem!
    moja lodówko zamrazarka nie wyłacza się.Wymieniłe już termostat a agregat nadal pracuje.Pomimo tego temperatura w lodówce jest na poziomie 7-10st.C utrzymuje taka temperature ,na tylnej scianie mam szron i lodówka nie załacza samoodmrazania.
    Boje się ze agregat mi się spali.
    Lodówka ta ma 4 lata więc nie jest strym urząadzeniem.
    Prosze o rade lib jakieś wskazanie czego szukac by wyeliminiwac to uszkodzenie.
    Jest to sprawa pilna dla mnie gdyz w lodówce musze trzymac leki na cukrzyce dziecka a gdyby agregat się spalił nie stac mnie na kupno nowej.
    Serwisanci którzy tu sa tz. na wisi gdzie mieszkam nie potrafią mi doradzic.

    Witam, mam ten sam problem co kolega w tej samej códownej lodówce ,agregat pracujował non stop,pomogło rozmrożenie całkowite lodówy i dokładne umycie,teraz agregat pracuje dość długo ok.8godz non stop i wyłącza sie na 1-1.5 godz ,nie zdecydowałem sie nanaprawe i chyba niedlugo kupie nową tylko nie wiem jaką?????
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 1  
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    skryn napisał:
    (...) mam lodówkowy "ardowstręt" :wink:
    Z reguły udaje się naprawić jedną na cztery (z takim problemem).
    Pozdrawiam.


    A ja nie mam "ardowstretu"
    Baaardzo, bardzo lubie tę firme :D

    Jezeli klient nie decyduje sie na naprawe, przynajmniej pozyskuje sprezarke, reszta na zlom :D
  • Poziom 14  
    A jest wogule jakas firma produkujaca dobre lodowki? To ze Ardo to zlom juz sie przekonalem osobiscie. Lodowki Mastercook i Amica tez sa przewidziane na 3 lata podobnie jak Whirlpool i Electrolux. Jest jakas firma ktora robi dobre lodowki?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Bleble napisał:
    Radek_n napisał:
    A jest wogule jakas firma produkujaca dobre lodowki? To ze Ardo to zlom juz się przekonalem osobiscie. Lodowki Mastercook i Amica tez sa przewidziane na 3 lata podobnie jak Whirlpool i Electrolux. Jest jakas firma ktora robi dobre lodowki?

    zobacz to

    http://www.agdrtv.com/lodowki_zabudowy/miele_kf_680_i_1.php

    No chyba kolega nie chce postów typu :::ratunku dostalem zawału:::oczywiście to żart ale miliony klientów także ja (coć od kiedy zaglądam na forum zawsze czegoś można sie nauczyć) są zdani na sprzedawców którzy mogą wcisnąć każdy kit,wiem że takie jest prawo dżungli czyli kapitalizmu,hehe
  • Poziom 14  
    To ze Miele to dobra firma jest faktem, ale roznica w cenie jest drastyczna. Za cene tego sprzetu mozna kupic kilka tanszych lodowek i wyjdzie na to samo z trwaloscia porownojac do Miele.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Bleble napisał:
    Pytanie było takie
    Cytat.A jest wogule jakas firma produkujaca dobre lodowki?
    więc odpowiedziałem


    Jak w cytacie ale troszeczke tańsze :)
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    Hmmm, tak jak w pralkach Miele stoi na wysokim poziomie (przynajmniej jezeli chodzi o czesc mechaniczna, z elektronika to bardzo roznie bywa niestety), to w lodowkach takiej roznicy nie widac. Stosunek jakosc/cena jest bardzo niski. Zabawka dla bogatych snobow. Dlaczego tak pisze? -dlatego gdyz widzialem lodowko-zamrazarki Miele identyczne w 100% z produktami Bosch/Siemens, wcale nie wolne od wad tych drugich tj. stalowy parownik chlodziarki gnijący po ok.10 latach, stalowe nie ocynkowane rury dochlodzenia.
    Warto w tym przypadku dokladac 100%ceny (albo i jeszcze lepiej) aby miec ten sam produkt tylko z napisem Miele?
  • Poziom 11  
    elektryk2000 napisał:
    Hmmm, tak jak w pralkach Miele stoi na wysokim poziomie (przynajmniej jezeli chodzi o czesc mechaniczna, z elektronika to bardzo roznie bywa niestety), to w lodowkach takiej roznicy nie widac. Stosunek jakosc/cena jest bardzo niski. Zabawka dla bogatych snobow. Dlaczego tak pisze? -dlatego gdyz widzialem lodowko-zamrazarki Miele identyczne w 100% z produktami Bosch/Siemens, wcale nie wolne od wad tych drugich tj. stalowy parownik chlodziarki gnijący po ok.10 latach, stalowe nie ocynkowane rury dochlodzenia.
    Warto w tym przypadku dokladac 100%ceny (albo i jeszcze lepiej) aby miec ten sam produkt tylko z napisem Miele?

    A co obeznani z tematem napraw powiedzą o sprzęcie chlodniczym GORENJE jak jest z serwisem i dostępnością części
    pozdrawiam
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    Gorenje jest w miare OK. Rzadko wystepuja nieszczelnosci typowe w innych lodowkach.
  • Poziom 12  
    jak chcesz miac dobry kompresor proponuje kupic kompresor z malar lodowki przemyslowej tylko cena jest 3 razy drosza ale szybko sie nie popsuje
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    Jezeli byla tylko przytkana to bedzie dzialac. Jezeli mala nieszczelnosc to problem powroci. Nie sprawdzil szczelnosci parownika przed napelnieniem???
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    "Czy sprawdził szczelnosc tego nie wiem , ale załozył zawór przez który można dobijac gaz /w domu/tak mi powiedział."
    -zeby sobie ulatwic zadanie przy nastepnym skubaniu Cie ze stowki :D :D

    "Ale spytam czy sprawdzał szczelnosć"
    -nie pytaj, na bank nie sprawdzal skoro skasowal za te usluge "aż" 100pln ;)

    "Tak to jest jak człowiek się nie zna ,kurcze a mówili mi w szkole ,,ucz się chłopcze,, teraz to wiem ze to były madre rady.
    No cóż teraz muszę za to płacić:))"
    -a po co mialbys sie tego uczyc, i tak sam bys nie naprawial wszystkiego: lodowki, pralki, samochodu, telewizora......
  • Poziom 12  
    wstaw wylacznik czasowy 6godzin pracy kompresora 20minut postoju
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Mam podobny problem.
    Lodówka ARDO ma 5,5 roku.
    Sprężarka pracuje non-stop, mrozi dobrze, chłodzi "za dobrze" - szybko zbiera się w części chłodzącej szron...wiadomo pracuje-nonstop.
    Z tyłu gdzie jest ten cały układ odprowadzający ciepło połowa jest ciepła a druga połowa (w pionie podzielone) temperaturę ma otoczenia.
    Ze mnie jest laik, ale domyslam się że to coś z zapchanymi rurkami.

    Z przerażeniem czytam o trwałości współczesnych lodówek, moja matka zrezygnowana (już jej się estetyka starej lodówki nie podobała) po 26 latach wymieniała w pełni sprawnego "Mińska" na nową lodówkę...