Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Partner - Alternator Valeo zamiennik

07 Lis 2014 16:34 3285 20
  • Poziom 14  
    WItam posiadam alternator Valeo

    Jak na zdjęciu

    gdzie podlączyć wzbudzenie pozdrawiam J Peugeot Partner - Alternator Valeo zamiennik
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    Akurat tak zrobione foto że tego nie widać. Tam gdzie B+ nie jest miejsce na wtyczkę 2piny przypadkiem ? Jak tak to jeden z nich .
  • Poziom 19  
    ok. bo ostatnio wymieniałem w 2.0HDI i była wtyczka. A więc wzbudzenie jest na tej cieńszej szpilce. Jak coś Ci nie działa to pomiń kabelek wzbudzenia od auta. weź żarówkę 2lub 3W jeden pin do wzb. alternatora ,2gi do plusa. Po zapaleniu powinna zgasnąć i być ładowanie. W zegarach są diody , i za wzb. odpowiada jakiś ukł. elektroniczny. Nie jest tak jak tradycyjnie, żarówka i to wszystko. W tym co robiłem kontrolka ładowania gasła po zapaleniu silnika , a paska nie było altek stał. takie jaja. Oczywiście po założeniu paska ładowania nie było bo nie wzbudzało.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Masz podłączyć pod B+ jeśli nie działa, zobacz wiązkę w aucie. Ok 20 cm od alternatora, lubi się ułamywać.
  • Poziom 14  
    gawlo235 napisał:
    ok. bo ostatnio wymieniałem w 2.0HDI i była wtyczka. A więc wzbudzenie jest na tej cieńszej szpilce. Jak coś Ci nie działa to pomiń kabelek wzbudzenia od auta. weź żarówkę 2lub 3W jeden pin do wzb. alternatora ,2gi do plusa. Po zapaleniu powinna zgasnąć i być ładowanie. W zegarach są diody , i za wzb. odpowiada jakiś ukł. elektroniczny. Nie jest tak jak tradycyjnie, żarówka i to wszystko. W tym co robiłem kontrolka ładowania gasła po zapaleniu silnika , a paska nie było altek stał. takie jaja. Oczywiście po założeniu paska ładowania nie było bo nie wzbudzało.


    czyli podlączyć pod cienki czy nie bo sie pogubiłem :)
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 14  
    a co z zapalajacą się kontrolką w samochodzie ?
  • Poziom 19  
    Jeśli założymy ,że ten układ el. u Ciebie działa poprawnie, to altek może być lipny. Jak nie masz miernika by zobaczyć faktycznie ile jest wolt to nie wiem jak Ci pomóc. Może kontrolka świeci ,a ładowanie faktycznie jest? Sposób z żarówką z pominięciem tego oryginalnego kabelka to tylko alternatywa jak w inst . coś nie gra. ale można sprawdzić i coś wywnioskować.
  • Poziom 14  
    ładowanie jest bo daje 14,6 V ( bez podłączonego kabelka wzbudzenia) a dlaczego bo chodzą wentylatory , szyby kierunki przy braku ładowania ich nie ma nie wiem gdzie w partnerze 2,0 hdi jest przekaźnik od naładowania
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Może zamiast samodzielnie i bez wiedzy naprawiać, oddasz do warsztatu. Koszty będą mniejsze.
  • Poziom 14  
    Pawle _ dojedziesz :) powiem tak pierwszy raz mam taki przypadek i nie wiem jak go opanować :) a forum słuzy do tego aby rozwiązywać problemy jeśli ktoś się z czymś takim sptatkł może podzieli się wiedza za DARMO a uwierz mi widziałem wiele ale takie przypadku nie .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ale ty nawet zdiagnozować nie potrafisz, pomagam jak mogę. Samą kontrolkę sprawdziłeś? Rocznik auta to tajemnica? A z dojazdem, tak tak, już mi Żona kanapki robi.

    Dodano po 1 [minuty]:

    jaco11 napisał:
    przekaźnik od naładowania
    To to już w ogóle nie wiem, o co Ci chodzi?
  • Poziom 14  
    No dobra zacznijmy od poczatku PEUGEOT PARTNER 2.0 HDI R 2001
    alternator marki bosch korniki zjadły komutator :) wymiana na inny pod reka Valeo C15 po podłączeniu przewodów wszytsko ok . Po kilku godzinach ponowne uruchomienie pojazdu kontrolka raz świeci raz gaśnie. W tej marce jest tak ze jak nie ma ładowania brak działania wentylatorów , szyb kierunków ( chyba w ramach oszczędności energii przewód od wzbudzenie ponownie odlączylem i wszystko jest Ok dlaczego tak sie dzieje


    Paweł_ - obiad to ja postawie jak pomożesz :D

    O przekaźnik pytam po podobno on wszystko załończa
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Auto sprawdza sobie napięcie w instalacji. Ten przewód nic nie wnosi do wentylatorów itd. Co do ładowania, sprawdź działanie alternatora i instalacji kontrolki. Może kupiłeś alternator po regeneracji. Na zamiennikach, zamienników ;) Stąd problem. Albo sam przewód idący do alternatora. Też często ulega uszkodzeniu. Możesz podłączyć zewnętrzną kontrolkę i sprawdzić alternator. Do zobaczenia też spadki napięcia pomiędzy masą alternatora a ujemnym SŁUPKIEM akumulatora. To samo przewód prądowy.
  • Poziom 14  
    Ok jutro może powalczę wynalazek fancuski :) ale kocham go heheh zarówkę dam od plusa do wzbudzenia
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tylko małej mocy ta żarówka. Max 4W
  • Poziom 14  
    no dobła miłej nocy na dzisiaj starczy dam znać co i jak :)
  • Poziom 14  
    dałem przewód osobny z zarówka lampka nie gaśnie

    i teraz ciekawe czy dostane regulator do tego alternatora
  • Poziom 43  
    Zamiast naprawić solidnego i prostego,taniego w naprawie Boscha ładujesz francuska trychinę. I efekty.
  • Poziom 14  
    Nie jestem aż takim specjalistą aby oceniać czy on jest padaką czy nie ,

    a boscha remontuję powoli.