Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dotyczy instrukcji obsługi wzmacniacza Philips SQ 40 typ LBB1304/00

07 Lis 2014 20:11 756 4
  • Poziom 8  
    Zostałem szczęśliwym nabywcą wzmacniacza.
    Typ marka jak w temacie.
    Jest to wzmacniacz radiowęzłowy.
    Ponieważ nie znam się na elektronice, prosiłbym kogoś kto by mi pomógł rozszyfrować jego instrukcję i mam takie pytania.
    1. Na tabliczce znamionowej jest podane tylko ile posiada watt a nie jest podana impedancja. Natomiast z instrukcji ni jak się mogę połapać.
    2. Wzmacniacz nie posiada wyjścia na głośniki, wobec tego jak je podłączyć? Gdzieś musi być wyjście, tylko ja go nie widzę.
    Z góry dziękuje za podpowiedź.

3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
  • Poziom 42  
    Miałbym parę sugestii, ale czy najprzód kolega mógłby napisać, do czego będzie używany ten wzmacniacz?

I jakie głośniki kolega chce podłączyć?

Kolega miał do czynienia z wzmacniaczami radiowęzłowymi?
  • Poziom 8  
    Witaj Polon_us.
    Dziękuje bardzo serdecznie za zainteresowanie się moim tematem. A więc po kolei:
    Dokładnie to posiadam dwa takie wzmacniacze i będą używane do zespołu muzycznego i będa podłączone do miksera Spirit Folio Notepad. Głośniki? to będa kolumny głośnikowe typu made in china, ale ustawienie odpowiedniej impedencji w kolumnach to sobie poradzę jak będę znał impedencje wzmacniacza. Ze wzmacniaczem radiowęzłowym nie miałem do czynienia i w tym problem bo nie mogę rozszyfrować z instrukcji odpowiedniej impedencji na 230V
  • Poziom 42  
    tadek5403 napisał:
    Ze wzmacniaczem radiowęzłowym nie miałem do czynienia ...

Obawiałem się tego. Z tego powodu wstrzymałem się z odpowiedzią na pytania.