Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy można wykorzystać baterię z telefonu lub tableta do drona?

galoon 08 Nov 2014 16:50 12462 7
Wago
    galoon
    Level 9  
    Witam was. Jestem posiadaczem zabawki-drona X39V SkyKing. Standardowo bateria trzyma do 10 minut. Próbowałem podłączyć sprawną baterię z uszkodzonego tabletu. nie znam się jednak zupełnie niestety na elektronice i potrzebuję pomocy. Czy jest możliwoćś zastosowania takich baterii. Podłączyłem ją pod drona, odpalam i...
    Śmigła zaczynają się kręcić i ...
    I koniec. Dron się wyłącza, trzeba odpiąć baterię i od nowa próbować.. Dlaczego tak sie dzieje. i jedna i druga (chyba ma 3,7V), nie wiem czy sie różnią technicznie czyms poza pojemnością rzecz jasna.. help. Skoro baterię ma 750kę, a tablet 3200 to latałby sporo dłużej nie, bo waga tych baterii jest podobna. Swoją drogą dlaczego producenci nie wkładają takich baterii do swoich zabawek? Koszta, czy zarabiaja na akcesoriach? Przeszukałem dziś cały net i nikt nie poruszał takiego tematu, będę bardzo wdzięczny za pomoc. Jestem laikiem,więc mogłem głupoty pisać,więc się nie dziwcie :)
  • Wago
  • Wago
    michalonex
    Level 10  
    Da się widziałem takie projekty.
    Ale!!
    1. Musisz znać napięcie na którym działa "dron".
    2. Ile jest zdolny unieść
    3. obciążenia prądowe obu baterii (Tzw. C baterii)

A i jeszcze jedno:
    Czy można wykorzystać baterię z telefonu lub tableta do drona?
    galoon
    Level 9  
    Hmmm. O niektórych parametrach to nawet nie słyszałem, jak np C.
    Drodzy, czy możecie coś więcej na ten temat powiedzieć? Kilka pytań,które mi przychodzą do głowy:
    1. Czy można takową baterię od tableta lub telefonu przerobić,żeby nadawała się parametrami do drona?
    2. Jak sprawdzić owy parametr C?
    3. Jaka i od czego w takim razie może pasować bateria?