Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lampa led na pilot - zmienia barwy "samowolnie"

Kamilovy 09 Lis 2014 13:48 981 5
  • #1 09 Lis 2014 13:48
    Kamilovy
    Poziom 5  

Witam,
    mam problem z lampą sufitową, która jest sterowana pilotem. Zmienia on kolory ledów oraz włącza/wyłącza żarówki. Lampa zapala się i gaśnie, zmienia kolory, bez użycia pilota. Czasem po 10 minutach, czasem po godzinie, a momentami bez przerwy, nie ma żadnej reguły. Miałem taki sam problem z poprzednią lampą od razu po założeniu, wymieniłem ją w sklepie na nową i od razu to samo. Dlatego zaczynam podejrzewać swoją instalację... ale co może być nie tak? Czy jest sens brać trzecią lampę? Podkreślam, że jestem laikiem

0 5
  • #2 09 Lis 2014 16:28
    Polon_us
    Poziom 40  

Ta lampa jest sterowana pilotem IR czy RF?

Inaczej mówiąc, na podczerwień czy częstotliwości radiowe?

0
  • #3 09 Lis 2014 20:04
    Kamilovy
    Poziom 5  

Wydaję mi się, że widziałem na opakowaniu IR, ale sprawdzę jak będę w mieszkaniu. Jednak wina chyba nie leży po stronie pilota, gdyż wyciągając z niego baterie lampa nadal zmienia tryby

0
  • #4 10 Lis 2014 02:52
    Polon_us
    Poziom 40  

To może zapytam inaczej.

Czy, aby zmienić tryb pracy lampy konieczne jest skierowanie pilota w stronę lampy?
    Np. tak jak w przypadku urządzeń RTV.

Czy też pozycja pilota nie ma znaczenia?

0
  • #5 10 Lis 2014 16:32
    Kamilovy
    Poziom 5  

Pozycja pilota nie ma znaczenia

0
  • #6 10 Lis 2014 18:26
    Polon_us
    Poziom 40  

Tak sądziłem, ale chciałem się upewnić.