Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Smart TV + Dysk przenośny + Głosniki - zielony w temacie, jaki zestaw?

szkudlardbwa 09 Lis 2014 18:24 501 1
  • #1 09 Lis 2014 18:24
    szkudlardbwa
    Poziom 2  

Witam serdecznie.

Jako, że elektroda to najlepszy sposób na pozyskanie informacji, mam do Was sprawę. W pokoju, ok 19m2 potrzebuję zmontować zestaw do oglądania filmów. Filmy mają być odtwarzane z dysku przenośnego. Jakiego rodzaju sprzęt grający do takiego pomieszczenia będzie odpowiedni?

Głośniki z TV nie są satysfakcjonujące, stąd moje pytanie.

Jak taki zestaw skonfigurować? Zestaw kina domowego z wejściem USB? Czy może wynalazek typu soundbar? Jestem kompletnie zielony w temacie, dlatego też potrzebuję podstawowych informacji.

Kolega zaproponował mi opcję - Smart TV + router do którego podłączę dysk przez UBS. Pomysł wydaje mi się być ok, jednakże jak pogodzić całość z dźwiękiem?

Jestem otwarty na wszelkie propozycje i z góry dziękuję za pomoc !

Pozdrawiam !

0 1
  • #2 12 Lis 2014 13:30
    marcin.waski
    Poziom 23  

No... nikt Tobie nie napisze "kup to i to i będziesz szczęśliwy". Wszystko zależy od tego ile i czy w ogóle masz miejsce na zestaw kolumn 5.1 czy 7.1 i dobry amplituner.
    -Jest bardzo dużo możliwości zbudowania swojego własnego Centrum Multimedialnego;
    począwszy od samego Smart TV do którego bez problemu można podłączyć dysk zewnętrzny do jego złącza USB.
    Co do audio - może być Soundbar, może być jakiś zestaw Kina Domowego z wbudowanym złączem USB, do którego będziesz mógł wpinać dysk.
    Najprostszym (lecz nie najtańszym) rozwiązaniem były by aktywne kolumny Stereo z wejściem cyfrowym (z wbudowanym wzmacniaczem i dekoderem cyfrowo-analogowym), podłączone bezpośrednio z telewizorem przewodem optycznym.

0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij