Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyłączenie firewall-a w router - Posiadam router Cisco EPC3928 Vectra

k3am 10 Lis 2014 01:03 3825 2
  • #1 10 Lis 2014 01:03
    k3am
    Poziom 2  

Witam.
    Mam problem z router-em Cisco EPC3928 z Vectry, a mianowicie od 2 dni posiadam go i od tego czasu nie mogę się połączyć online w grze pro evolution soccer 2014 i jest to na pewno winna routera ponieważ gdy odłączę kabel który łączy go z router-em i podłącze go z powrotem mogę się podłączyć tak jak by jakaś blokada się nie uruchomiła. Po jakimś czasie znowu blokuje się i żeby znowu się połączyć muszę odłączać kabel :/ Podejrzewam że to jest jakaś blokada na routerze typu firewall czy coś takiego nie znam się na tym kompletnie także proszę o pomoc jak to wyłączyć (zaporę systemową już wyłączyłem), może zadzwonić do vectry żeby mi to oni wyłączyli?

Proszę o pomoc,
    z góry dziękuję

1 2
  • #2 10 Lis 2014 08:48
    Dra98
    Poziom 41  

k3am napisał:
    zaporę systemową już wyłączyłem

Proponuję włączyć jak najprędzej.
    k3am napisał:
    Mam problem z router-em Cisco EPC3928 z Vectry, a mianowicie od 2 dni posiadam go i od tego czasu nie mogę się połączyć online w grze pro evolution soccer 2014 i jest to na pewno winna routera

Należy zainteresować się przekierowaniem portów, powinno wystarczyć.
    Problem występuję tylko z PES?

0
  • #3 10 Lis 2014 11:04
    k3am
    Poziom 2  

Dra98 napisał:
    k3am napisał:
    zaporę systemową już wyłączyłem

Proponuję włączyć jak najprędzej.
    k3am napisał:
    Mam problem z router-em Cisco EPC3928 z Vectry, a mianowicie od 2 dni posiadam go i od tego czasu nie mogę się połączyć online w grze pro evolution soccer 2014 i jest to na pewno winna routera

Należy zainteresować się przekierowaniem portów, powinno wystarczyć.
    Problem występuję tylko z PES?