Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W124 instalacja , zwarcie

10 Lis 2014 17:18 3045 17
  • Poziom 8  
    Witam mam problem z Mercedesem W124 250 diesel otóż po uruchomieniu silnika i po włączeniu świateł włącza mi się kontrolka SRS i czasami jest tak ze gaśnie i się zapala i tak samo jest jak włączę climatronic przełączam nadmuch gorą dol i w ogóle tak samo SRS zapala się i gaśnie , oraz radio raz się włącza i wyłącza radio montował sam pod stacyjkę jak wyłączę stacyjkę radio kompletnie gaśnie , prze tymi objawami miałem taki przypadek ze przejechałem się wieczorem robiło mi się tak ze włączyłem halogeny i zapalał mi się SRS mowie bezpieczniki maja przebicie wymieniłem na nowe podchodzę rano aku rozładowany , odłączam alternator brak kontrolki lądowania wliczam małe iskrzenie , rozebrałem alternator wy jolem regulator górna szczotka dosyć zjechana zaś dolna w trochę lepszym stanie dziś zakupiłem nowy regulator myślicie ze może być to czy coś innego dodam ze jeszcze dziś sprawdzę masy przy aku oraz wtyczkę alternatora i do rozrusznika , proszę o pomoc lub inne propozycje. Z góry dzięki.

    Dododam ze światła lekko mi pulsowały.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 28  
    Przy napięciu w instalacji poniżej bodajże 11V system SRS zostaje zdezaktywowany - sprawdź ładowanie pod obciążeniem. Istnieje też opcja, że ktoś zamienił kontrolkę SRS z kontrolką uszkodzonej żarówki. W której pozycji kluczyka zapala się kontrolka srs na 4 sekundy ? Na pierwszej (po stacyjce) czy na drugiej (po zapłonie) ?
  • Poziom 8  
    wlasnie sprawdzalem to z ta podmiana jak odlaczylem zarowke zapalila sie kontrolka od lampki i tak samo jak odlaczylem bezpiecznik od swiatle lewej prawej strony , wiece zamiana kontrolek odpada , a srs sie zapala wtedy jak sie pala wszytskie na grzaniu swiec i jak odpale bez zadnego obciazania SRS sie nie swieci , dopiero jak wlacze switla badz ten nawiew albo radio .
  • Poziom 28  
    SRS powinien palić się na pierwszej pozycji - nie na zapłonie.

    Sprawdź ładowanie pod obciążeniem.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 8  
    Dodam ze mam błąd jeszcze ABS ale to już miałem jak go kopiłem ale jeszcze nie bylem u elektryka żeby wykasować a dlatego mi świeci ponieważ zauważyłem ze przewód hamulcowy z przodu z lewej strony sztywny i elastyczny był wymieniony pewno nadłamany i pęknięty i mógł ktoś okład zapowietrzyć pompę hamulcza i ABS z pompa ma błąd tak mi się wydaje i taka sama historia mi się trafiła tyle ze musiałem wymienić pompę hamulca bo tył nie działał jedna sekcja w pompie nie pompowała płynu , a wracając do tematu na pierwszym przekręceniu kluczyka zapala mi się tylko ABS a jakiś czas temu na zapłonie wszystkie kontrolki mi się paliły po odpaleniu wszystkie gasły łącznie z SRS tylko ABS zostawał bo jest błąd . Czyli może być ten regulator bo już go kopiłem tylko złożyć wszystko do kupy i zobaczyć tak ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Za akumulatorem masz srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem lub dwoma. Przelutuj go i auto będzie działać.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Co do SRS, masz zaśniedziałe bezpieczniki. Jak będziesz wymieniał, to tylko ceramiczne. Żadne plastikowe g..na tam się nie sprawdzą.
  • Poziom 8  
    A ten regulator napiecia ? Stary mial liche szczotki kupilem drugi bedzie cos lepiej ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zmierz napięcie ładowania, to się dowiesz.
  • Poziom 8  
    Teraz przydarzył mi się taki przypadek odpalam go pierwszy raz chodzi chwile i go gaszę , po chwili chcę go ponownie uruchomić kręci ale brak reakcji nie może załapać po odczekaniu bodajże 5 min może więcej odpala co może być nie tak przedtem było tak ze gasiłem odpalałem raz za razem i było dobrze jakieś propozycje ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Dwie, pierwsza, to zobacz jak reaguje dźwigienka stop na pompie wtryskowej. Druga, wymiana filtrów paliwa. Obje usterki, dają dokładnie ten sam objaw.
  • Poziom 8  
    To znaczy mógłbyś bardziej mi to objaśnić co do tej dźwigienki stop gdzie jest jak wygląda i jak powinna reagować poprawnie albo jak ja powinienem to zrobić wyregulować .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zaznaczona strzałką.
    Mercedes W124 instalacja , zwarcie
  • Poziom 8  
    Mam pytanie a ten przekaźnik srebrny z bezpiecznikiem jest tylko od ABS tak ? A co do dźwigienki stop to jak mam ja sprawdzić?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ma działać. Po zgaszeniu idzie do samego dołu. Po przekręceniu kluczyka ma się podnieść do takiej pozycji jak na zdjęciu. Nic tam nie reguluj. Sprawdź i opisz.
  • Poziom 8  
    A ten przekaźnik to jest tylko do tego ABS ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ten przekaźnik z bezpiecznikiem, srebrny na podszybiu jest nie tylko od ABS. Nie podaleś rocznika auta. Więc więcej informacji nie będzie.
  • Poziom 8  
    Jest to rok 1988 2.5 diesel wolno ssący.

    Dodano po 16 [minuty]:

    Miałem jeszcze taki przypadek ze wymieniałem stacyjkę i moglem pomylić przewody podciśnieniowe może być to przyczyna ze za pierwszym razem od razu odpali a za drugim razem od razu po zgaszeniu nie chce odpalić ? Bo jak dobrze myślę to dźwigienka stop może być sterowana systemem podciśnieniowym w mercedesie . Dobrze myślę jeżeli nie proszę mnie poprawić ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tak, to właśnie może być problem. Gasi podciśnieniem.