Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes W124 instalacja , zwarcie

10 Nov 2014 17:18 3603 17
  • Level 8  
    Witam mam problem z Mercedesem W124 250 diesel otóż po uruchomieniu silnika i po włączeniu świateł włącza mi się kontrolka SRS i czasami jest tak ze gaśnie i się zapala i tak samo jest jak włączę climatronic przełączam nadmuch gorą dol i w ogóle tak samo SRS zapala się i gaśnie , oraz radio raz się włącza i wyłącza radio montował sam pod stacyjkę jak wyłączę stacyjkę radio kompletnie gaśnie , prze tymi objawami miałem taki przypadek ze przejechałem się wieczorem robiło mi się tak ze włączyłem halogeny i zapalał mi się SRS mowie bezpieczniki maja przebicie wymieniłem na nowe podchodzę rano aku rozładowany , odłączam alternator brak kontrolki lądowania wliczam małe iskrzenie , rozebrałem alternator wy jolem regulator górna szczotka dosyć zjechana zaś dolna w trochę lepszym stanie dziś zakupiłem nowy regulator myślicie ze może być to czy coś innego dodam ze jeszcze dziś sprawdzę masy przy aku oraz wtyczkę alternatora i do rozrusznika , proszę o pomoc lub inne propozycje. Z góry dzięki.

    Dododam ze światła lekko mi pulsowały.
  • Level 30  
    Przy napięciu w instalacji poniżej bodajże 11V system SRS zostaje zdezaktywowany - sprawdź ładowanie pod obciążeniem. Istnieje też opcja, że ktoś zamienił kontrolkę SRS z kontrolką uszkodzonej żarówki. W której pozycji kluczyka zapala się kontrolka srs na 4 sekundy ? Na pierwszej (po stacyjce) czy na drugiej (po zapłonie) ?
  • Level 8  
    wlasnie sprawdzalem to z ta podmiana jak odlaczylem zarowke zapalila sie kontrolka od lampki i tak samo jak odlaczylem bezpiecznik od swiatle lewej prawej strony , wiece zamiana kontrolek odpada , a srs sie zapala wtedy jak sie pala wszytskie na grzaniu swiec i jak odpale bez zadnego obciazania SRS sie nie swieci , dopiero jak wlacze switla badz ten nawiew albo radio .
  • Level 30  
    SRS powinien palić się na pierwszej pozycji - nie na zapłonie.

    Sprawdź ładowanie pod obciążeniem.
  • Level 8  
    Dodam ze mam błąd jeszcze ABS ale to już miałem jak go kopiłem ale jeszcze nie bylem u elektryka żeby wykasować a dlatego mi świeci ponieważ zauważyłem ze przewód hamulcowy z przodu z lewej strony sztywny i elastyczny był wymieniony pewno nadłamany i pęknięty i mógł ktoś okład zapowietrzyć pompę hamulcza i ABS z pompa ma błąd tak mi się wydaje i taka sama historia mi się trafiła tyle ze musiałem wymienić pompę hamulca bo tył nie działał jedna sekcja w pompie nie pompowała płynu , a wracając do tematu na pierwszym przekręceniu kluczyka zapala mi się tylko ABS a jakiś czas temu na zapłonie wszystkie kontrolki mi się paliły po odpaleniu wszystkie gasły łącznie z SRS tylko ABS zostawał bo jest błąd . Czyli może być ten regulator bo już go kopiłem tylko złożyć wszystko do kupy i zobaczyć tak ?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Za akumulatorem masz srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem lub dwoma. Przelutuj go i auto będzie działać.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Co do SRS, masz zaśniedziałe bezpieczniki. Jak będziesz wymieniał, to tylko ceramiczne. Żadne plastikowe g..na tam się nie sprawdzą.
  • Level 8  
    A ten regulator napiecia ? Stary mial liche szczotki kupilem drugi bedzie cos lepiej ?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Zmierz napięcie ładowania, to się dowiesz.
  • Level 8  
    Teraz przydarzył mi się taki przypadek odpalam go pierwszy raz chodzi chwile i go gaszę , po chwili chcę go ponownie uruchomić kręci ale brak reakcji nie może załapać po odczekaniu bodajże 5 min może więcej odpala co może być nie tak przedtem było tak ze gasiłem odpalałem raz za razem i było dobrze jakieś propozycje ?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Dwie, pierwsza, to zobacz jak reaguje dźwigienka stop na pompie wtryskowej. Druga, wymiana filtrów paliwa. Obje usterki, dają dokładnie ten sam objaw.
  • Level 8  
    To znaczy mógłbyś bardziej mi to objaśnić co do tej dźwigienki stop gdzie jest jak wygląda i jak powinna reagować poprawnie albo jak ja powinienem to zrobić wyregulować .
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Zaznaczona strzałką.
    Mercedes W124 instalacja , zwarcie
  • Level 8  
    Mam pytanie a ten przekaźnik srebrny z bezpiecznikiem jest tylko od ABS tak ? A co do dźwigienki stop to jak mam ja sprawdzić?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Ma działać. Po zgaszeniu idzie do samego dołu. Po przekręceniu kluczyka ma się podnieść do takiej pozycji jak na zdjęciu. Nic tam nie reguluj. Sprawdź i opisz.
  • Level 8  
    A ten przekaźnik to jest tylko do tego ABS ?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Ten przekaźnik z bezpiecznikiem, srebrny na podszybiu jest nie tylko od ABS. Nie podaleś rocznika auta. Więc więcej informacji nie będzie.
  • Level 8  
    Jest to rok 1988 2.5 diesel wolno ssący.

    Dodano po 16 [minuty]:

    Miałem jeszcze taki przypadek ze wymieniałem stacyjkę i moglem pomylić przewody podciśnieniowe może być to przyczyna ze za pierwszym razem od razu odpali a za drugim razem od razu po zgaszeniu nie chce odpalić ? Bo jak dobrze myślę to dźwigienka stop może być sterowana systemem podciśnieniowym w mercedesie . Dobrze myślę jeżeli nie proszę mnie poprawić ?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Tak, to właśnie może być problem. Gasi podciśnieniem.