Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf IV 2.0 LPG Benzyna - VW Golf IV 2.0 115km silnik AZJ szarpie przy przyspie

FrozenShadoow 13 Nov 2014 23:05 7278 7
  • #1
    FrozenShadoow
    Level 10  
    Witam,

    Mam problem jak mysle z instalacja LPG BRC 24Seq.
    Szarpie przy przyspieszaniu, glownie na 4 i 5 biegu (np predkosc 80km/h obroty 2000 i jak przyspieszam to szarpie.)

    A jak na 3 biegu to dam ostro w piec to szarpie az miga check i musze przeloczyc na benzyne bo czuje ze inaczej zgasnie.

    Wymienilem:
    WN
    Swiece
    Cewke
    Wyczyscili wtryski
    Gazownik podmienial wtryski i to samo.

    Macie moze pomsył?
  • #3
    FrozenShadoow
    Level 10  
    Wczesniej myslem ze tak, dlatego skupilem sie najpierw na wymianie WN, cewki i swiec....ale teraz specjalnie jezdzilem na benzynie, i moze raz na 10km tak szarpnie delikatnie i to raz. Ale od zawsze chyba tak było na benzynie, wiem ze benzyna jest mniej czuła, ale roznica jest ogromna.
  • #4
    traszka
    Level 12  
    Może sonda lambda?
    Skoro świeci check najlepiej byłoby odczytać błędy z komputera.
  • #5
    FrozenShadoow
    Level 10  
    Odczytali i były w zasadzie 3:

    Wypadanie zapłonu na 2 cylindrze
    i zbyt bogata mieszanka

    i stad wymiana WN, kabli i cewki.
    A gazownik sprawdzil i mowi ze regulacja gazu jest ok.
  • #6
    PawelP112
    Level 12  
    Ja bym sprawdził Ciśnienie sprężania, Gaz stawia większy opór dla iskry stąd te wypadanie zapłonów, na benzynie tego nię będzie bo nie potrzeba takich warunków do poprawnego spalania.
  • #7
    Bambek
    Level 15  
    Witam.
    Panowie u mnie ten sam problem się pojawił 2.0 MPI AZJ w Octavii I.

    Objawy na zimnym silniku.
    Szarpie przy mocniejszym przyspieszaniu z dołu na biegach 1,2,3, miga check przy tym, także na 4 i 5 biegu szarpie przy przyspieszaniu ale im wyższe obroty tym mniej czuć szarpanie.

    Na rozgrzanym silniku.
    Objawy nasilone, mocniejsze szarpanie, miga check nawet na wolnych obrotach, przerywa i trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, duży spadek mocy, ciężko wręcz ruszyć z miejsca.

    Zimny czy ciepły bez znaczenia benzyna czy LPG.

    Komputer pokazuje wypadanie zapłonu najczęściej na 1 lub 2 cylindrze.
    Wymienione świece na nowe dedykowane do silnika AZJ, NGK V-LINE 34 PZFR5D-11, kable WN nowe NGK, cewka zapłonowa nowa NGK u2011.
    Podmieniałem 3 cewki zapłonowe, TEMIC (chyba idzie na 1 montaż), zamiennik firmy CAMBIARE, no i teraz założyłem NGK i na wszystkich to samo. Na starym temicu wyrzucało błędy losowo na wszystkich 4 cylindrach, ale obudowa cewki jest mocno już spękana.
    Problem więc leży gdzieś w innym miejscu a jego intensywność z dnia na dzień jakby się pogłębia. Jeszcze parę dni temu na zamienniku cewki (CAMBIARE) jakoś się turlałem.
    Wczoraj zamonotowałem świece i nową cewkę ngk i dziś po rozgrzaniu silnika jest już naprawdę dramat.
    Coś ewidentnie się "rozłazi" w expresowym tempie.
    Z mechanikiem dopiero udało się umówić na przyszły tydzień pod koniec.
    Doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły.
  • #8
    Bambek
    Level 15  
    Bambek wrote:
    Witam.
    Panowie u mnie ten sam problem się pojawił 2.0 MPI AZJ w Octavii I.

    Objawy na zimnym silniku.
    Szarpie przy mocniejszym przyspieszaniu z dołu na biegach 1,2,3, miga check przy tym, także na 4 i 5 biegu szarpie przy przyspieszaniu ale im wyższe obroty tym mniej czuć szarpanie.

    Na rozgrzanym silniku.
    Objawy nasilone, mocniejsze szarpanie, miga check nawet na wolnych obrotach, przerywa i trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, duży spadek mocy, ciężko wręcz ruszyć z miejsca.

    Zimny czy ciepły bez znaczenia benzyna czy LPG.

    Komputer pokazuje wypadanie zapłonu najczęściej na 1 lub 2 cylindrze.
    Wymienione świece na nowe dedykowane do silnika AZJ, NGK V-LINE 34 PZFR5D-11, kable WN nowe NGK, cewka zapłonowa nowa NGK u2011.
    Podmieniałem 3 cewki zapłonowe, TEMIC (chyba idzie na 1 montaż), zamiennik firmy CAMBIARE, no i teraz założyłem NGK i na wszystkich to samo. Na starym temicu wyrzucało błędy losowo na wszystkich 4 cylindrach, ale obudowa cewki jest mocno już spękana.
    Problem więc leży gdzieś w innym miejscu a jego intensywność z dnia na dzień jakby się pogłębia. Jeszcze parę dni temu na zamienniku cewki (CAMBIARE) jakoś się turlałem.
    Wczoraj zamonotowałem świece i nową cewkę ngk i dziś po rozgrzaniu silnika jest już naprawdę dramat.
    Coś ewidentnie się "rozłazi" w expresowym tempie.
    Z mechanikiem dopiero udało się umówić na przyszły tydzień pod koniec.
    Doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły.


    Winien jestem wyjaśnienie jak się sprawa rozwiązała.
    Winne nowe kable WN firmy NGK. Dostały przebicia. Po spryskaniu wodą wszystkich kabli silnik zgasł. Po spryskaniu wodą kabli 1 i 2 cylindra pod maską niebiesko, 3 cylinder mniej więcej połowa tego co 1 i 2 a 4 dopiero zaczynał, sporadycznie puszczać łuk do głowicy.
    Kable wytrzymały 5 tygodni i około 800 - 900 km.

    DUŻE podziękowania dla kolegi grala1 za zaangażowanie i pomoc w temacie.