Jak w Temacie:
Problem dotyczy forda mondeo mk3 2003r. 2.0TDCI 130km z manualną skrzynią, ponieważ auto po wrzuceniu 1 biegu i próbie ruszenie za każdym razem gaśnie przy różnych prędkościach obrotowych silnika 1500, 2500, 3500 i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła, natomiast do tyłu jedzie.
Sprawdzone zostało:
Zawór ciśnienia paliwa na pompie CR, czujnik wałka rozrządu, czujnik wału, wtryskiwacze zmienione (próby przelewowe wychodzą idealnie), podmieniony został nawet sterownik wraz z całym zestawem do immo, czujnik ciśnienia paliwa, masy wszystkie czyszczone i dołożona dodatkowa wykonana z przewodu o średnicy 10mm, zbiornik paliwa czyszczony, filtr paliwa nowy firmy bosch.
Potencjometr pedału przyspieszenia sprawdzany za pomocą IDS są tam testy 3 zakresów działania i wszystko wychodzi ok.
Kody błędów:
Wysokoprężny (FMBA - Duratorq-TDCI - MT/AT - 130Hp)
P0571 - Włącznik pedału hamulca A - usterka w obwodzie
C1301 - Przekroczenie czasu reakcji systemu ABS
P0005 - Regulacja zaworu odcięcia dopływu paliwa - przerwa w obwodzie
P0226 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia/przepustnicy C - zakres/wydajność.
C1302 - Lewy przedni zaczep - usterka w obwodzie
P2601 - Układ regulacji pompy cieczy chłodzącej - zakres/wydajność.
Proszę o fachową poradę, bo jak dotąd nikt nie potrafi pomóc. Już ręce opadają i przede wszystkim o niepisanie bzdur typu: Dieslem trzeba umieć jeździć itp.
Problem dotyczy forda mondeo mk3 2003r. 2.0TDCI 130km z manualną skrzynią, ponieważ auto po wrzuceniu 1 biegu i próbie ruszenie za każdym razem gaśnie przy różnych prędkościach obrotowych silnika 1500, 2500, 3500 i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła, natomiast do tyłu jedzie.
Sprawdzone zostało:
Zawór ciśnienia paliwa na pompie CR, czujnik wałka rozrządu, czujnik wału, wtryskiwacze zmienione (próby przelewowe wychodzą idealnie), podmieniony został nawet sterownik wraz z całym zestawem do immo, czujnik ciśnienia paliwa, masy wszystkie czyszczone i dołożona dodatkowa wykonana z przewodu o średnicy 10mm, zbiornik paliwa czyszczony, filtr paliwa nowy firmy bosch.
Potencjometr pedału przyspieszenia sprawdzany za pomocą IDS są tam testy 3 zakresów działania i wszystko wychodzi ok.
Kody błędów:
Wysokoprężny (FMBA - Duratorq-TDCI - MT/AT - 130Hp)
P0571 - Włącznik pedału hamulca A - usterka w obwodzie
C1301 - Przekroczenie czasu reakcji systemu ABS
P0005 - Regulacja zaworu odcięcia dopływu paliwa - przerwa w obwodzie
P0226 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia/przepustnicy C - zakres/wydajność.
C1302 - Lewy przedni zaczep - usterka w obwodzie
P2601 - Układ regulacji pompy cieczy chłodzącej - zakres/wydajność.
Proszę o fachową poradę, bo jak dotąd nikt nie potrafi pomóc. Już ręce opadają i przede wszystkim o niepisanie bzdur typu: Dieslem trzeba umieć jeździć itp.