Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

raflipek 14 Nov 2014 20:28 1470 5
  • #1
    raflipek
    Level 9  
    Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

    Witam, kupiłem nowy dysk Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala
    test mhdd
    <3ms : 3738754
    <10ms : 90708
    <50ms : 1018
    <150ms : 3
    <500ms : 1
    >500ms : 0
    waring 656045820
    Proszę o odpowiedź czy dysk nadaje się do reklamacji lub zwrotu czy jest ok
    ?
  • Helpful post
    #3
    mati211p
    HDD and data recovery specialist
    Na nowym dysku nie powinno być tak słabych sektorów, jeśli masz taką możliwość wymień dysk.
  • #4
    raflipek
    Level 9  
    raflipek wrote:
    Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

    drugi test tego samego dysku po następnych 2 dniach Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

    Witam, kupiłem nowy dysk Segate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala
    test mhdd nr1
    <3ms : 3738754
    <10ms : 90708
    <50ms : 1018
    <150ms : 3
    <500ms : 1
    >500ms : 0
    waring 656045820

    test mhdd nr2
    <3ms : 3738708
    <10ms : 90760
    <50ms : 1005
    <150ms : 11
    <500ms : 0
    >500ms : 0
    tym razem bez waring ?

    Proszę o odpowiedź czy dysk nadaje się do reklamacji lub zwrotu czy jest ok


    Dodatkowo dodałem dwa screny smart z programu CrystalDiskInfo może fachowiec coś znajdzie. Nawet nie wiem czy te foto wystarczy do oceny mojego dysku.
    Edit:
    Witam ponownie. Dzięki pomocy szanownym kolegom, mam już foto z programu mhdd smart nowego dysku Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala.
    Proszę o opinie, dysk do zwrotu lub zostawić? Proszę o argumenty.
    Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

    mati211p wrote:
    Na nowym dysku nie powinno być tak słabych sektorów, jeśli masz taką możliwość wymień dysk.


    Mam smart z CrystalDiskInfo i na górze z mhdd

    Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala
    Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala Seagate ST500L012 Momentus 500GB 2,5cala

    Do aktualizacji informacji, użyj "zmień". Na tą chwilę wyjątkowo posty scaliłem. swiercm
  • #5
    mati211p
    HDD and data recovery specialist
    To ten sam dysk z tym słabszym sektorem? SMART nic nie pokazuje, bo nie powinien, za to dysk już zaliczył wstrząsy.
  • #6
    raflipek
    Level 9  
    mati211p wrote:
    Na nowym dysku nie powinno być tak słabych sektorów, jeśli masz taką możliwość wymień dysk.


    Odnośnie wymiany to nie wiem czy dysk wymienią, jest taka opcja że zostawiam dysk w sklepie oni gdzieś go wysyłają do swojego centrum serwisowego, dopiero wtedy jest decyzja- wymiana zwrot kasy lub wraca do mnie z powrotem. W razie czego w ten sposób mogę stracić możliwość korzystania z laptopa na kilka dni. Próbowałem otrzymać od morele adres e-maila do tego ich centrum serwisowego, ponieważ chciałem tam przesłać moje testy z mhdd w celu zweryfikowania czy w ogóle na podstawie tego wymienią mi dysk.

    Odpowiedź ze sklepu :
    Witam serdecznie,
    uprzejmie informuję, iż jeżeli rzeczywiście jest coś nie tak z dyskiem, zostanie on wymieniony na nowy w ramach wymiany 3-dniowej.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Gawlik
    Specjalista ds. obsługi Reklamacji
    Morele.net

    Dodano po 10 [minuty]:

    mati211p wrote:
    To ten sam dysk z tym słabszym sektorem? SMART nic nie pokazuje, bo nie powinien, za to dysk już zaliczył wstrząsy.


    Odnośnie wstrząsy: Laptop jest na ławie ona jest trochę ruchoma, czasami kolanem
    w nią uderzyłem możliwe że od tego się pojawiły, jeszcze jedna rzecz wcześniej w lapku był większy dysk 9mm ten ma 7mm zamontowałem tak samo jak poprzedniego tzn.tą samą blaszką go przykreciłem. Nie wiem czy tak można montować mniejszy dysk czy coś się dokłada do usztywnienia ?

    Jednak rezygnuję z reklamacji i zostawiam dysk w laptopie, ponieważ sklep morele nie podał mi kontaktu do centrum serwisowego więc nie miał kto potwierdzić moich argumentów.