Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Saunier Duval Isotwin C30 - 24 V ?

15 Lis 2014 16:04 1227 9
  • Poziom 7  
    Witam
    mam pewien problem. Mianowicie do pieca Saunier Duval Isotwin C30 chciałem podłączyć Sterownik Salus 091FLRF. Jednakże jak zacząłem studiować papiery to wyszło mi, że coś nie pasuje :).
    Tutaj mamy dokumentację pieca: http:/ /instalacjeb2b.pl/files/1427,isotwininstrukcja.pdf (usunąć spację pomiędzy / /)i w niej jest zapisane że mogę podłączyć sterownik pokojowy tylko dla 24V. Jak czytam dokumentacje sterownika to działa on na 230V. Już sam nie wiem (nie jestem elektrykiem, tylko matematykiem, zatem proszę o wyrozumiałość).
    Czy jak podłącze do 3 (z dokumentacji) gdzie jest zworka (złącze 24V) przewody NO i COM ze sterownika to czy dobrze uczynię?

pozdrawiam
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 27  
    Sterowniki z reguły są bezprądowe. Elementem aktywnym jest tam przekaźnik, który zamyka lub otwiera obwód. Czyli najprościej mówiąc działa jako zworka, którą wcześniej należy usunąć.
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 7  
    Własnie chodzi mi o potwierdzenie, że jak tak to podłącze to nie rozwalę pieca. Niestety "z reguły" mnie nie przekonuje :(
  • Poziom 27  
    Masz woltomierz?
    Jeśli tak, to podłącz go pod wyjście ze sterownika. Wprowadź go w stan zapotrzebowania na ciepło a następnie braku zapotrzebowania. Jeśli jakiekolwiek napięcie się nie pokaże, to będziesz miał pewność.

Następnie podłącz kabelki od sterownika w miejsce uprzednio zdemontowanej zworki.
  • Poziom 27  
    Link się nie otwiera

Dodano po 5 [minuty]:

Saunier Duval Isotwin C30 - 24 V ?

O tym fragmencie mówisz?
  • Poziom 27