Witam
Mam problem z niedogrzanym silnikiem.
Podczas jazdy temperatura pobierana z komputera wynosi od 73 do 79 stopni.
Dotychczas wymieniony został termostat, czujnik tempertury wszystko zalane nowym płynem.
Po wyeliminowaniu w/w podzespołów skoncentrowałem się na czujniku.
Wtyk został wyczyszczony a blaszki "dogięte".
Pomiar termometrem bezpośrednio w zbiorniku różni się o 7 st (80 z czujnika 97 w zbiorniku)
Zmierzyłem rezystancję czujnika i przy 80 st wynosi 340 Ω a przy 20 st 3,48 kΩ
Zgodnie ze znaleznioną tabelą w tym wątku Link wskazania z czujnika są prawidłowo odczytywane w ECU czyli połączenie czujnik -> komputer musi być ok.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Mam problem z niedogrzanym silnikiem.
Podczas jazdy temperatura pobierana z komputera wynosi od 73 do 79 stopni.
Dotychczas wymieniony został termostat, czujnik tempertury wszystko zalane nowym płynem.
Po wyeliminowaniu w/w podzespołów skoncentrowałem się na czujniku.
Wtyk został wyczyszczony a blaszki "dogięte".
Pomiar termometrem bezpośrednio w zbiorniku różni się o 7 st (80 z czujnika 97 w zbiorniku)
Zmierzyłem rezystancję czujnika i przy 80 st wynosi 340 Ω a przy 20 st 3,48 kΩ
Zgodnie ze znaleznioną tabelą w tym wątku Link wskazania z czujnika są prawidłowo odczytywane w ECU czyli połączenie czujnik -> komputer musi być ok.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?