Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez caro plus 1.4 rover - utrata prądu pompa paliwa

17 Lis 2014 20:23 1575 2
  • Poziom 21  
    Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne i tu kicha auto nie jedzie, mało brakło i sprinter by mi rozwalił cały bok bo nie włączyłem awaryjnych :) do rzeczy po scholowaniu auta bezpiecznik pompy był spalony sprawdziłem prąda i nie ma, wyjąłem pompe by sprawdzić czy nie ma gdzieś zwary i jest ok, patrzyłem w schemat poloneza i tu jest mały problem, na schemacie prąd ze sterownika idzie na zespół przekaźników silnika potem na wstrząsowy wyłącznik, bezpiecznik i pompa chyba całość tak wygląda, nie wiem gdzie znaleźć przekaźniki silnika nie rozumiem tego pojęcia bo w poldku jest tylko jedna skrzynka i jest tam pare przekaźników i to wszystko a w rozpisce w instrukcji nie ma w tej skrzynce przekaźnika od pompy tak jak jest w starszych caro schemat mam bardzo uproszczony i ciężko się szuka mimo że banalny samochód, mógł by mi ktoś opisać gdzie jest ten przekaźnik u mnie oczywiście sam bym se poradził ale chodzi o to że mam czas tylko w weekendy a w garażu wieczorem mam ciasno i nie fajnie mi sie szuka takich rzeczy, szukałem informacji tu na forum ale mało konkretne. Chciałbym sprawdzić na szybko huknąć przekaźnik bo pewno jest wypalony jeszcze nie sprawdzałem prąda na wstrząsowym itd. Jak by ktoś opisał krótko o co chodzi bo musze się też upewnić że sterownika nie mam do roboty albo schemat jakiś fest wrzucił.
  • Poziom 43  
    zodiakmenda napisał: