Witam.
Zajmuje się trochę diagnostyką we własnym zakresie.
Robiłem diagnoze oraz liczniki A4 , GOLF IV oraz innych z grupy VW.
Kupiłem VW LT i mam jeden problem.
Chciałbym dostać się do licznika,lecz wiem że są rozdzielne piny do danych sterowników.
Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć na poniższe pytania :
1.Który PIN z kostki 14 PIN'owej jest przeznaczony do licznika (kombiinstrument lub KI)?
2.Czy żeby zczytać faktyczny przebieg W ECU EDC15 (2.5 TDI 109 KM) Vag Commanderem potrzeby jest sygnał licznika,czy wystarczy tylko sygnał diagnostyki silnika ?
3.Jaki sterownik silnika ma wersja silnik 2.5 TDI 102 KM AHD bądź bliźniacze ?
Pozdrawiam.
Zajmuje się trochę diagnostyką we własnym zakresie.
Robiłem diagnoze oraz liczniki A4 , GOLF IV oraz innych z grupy VW.
Kupiłem VW LT i mam jeden problem.
Chciałbym dostać się do licznika,lecz wiem że są rozdzielne piny do danych sterowników.
Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć na poniższe pytania :
1.Który PIN z kostki 14 PIN'owej jest przeznaczony do licznika (kombiinstrument lub KI)?
2.Czy żeby zczytać faktyczny przebieg W ECU EDC15 (2.5 TDI 109 KM) Vag Commanderem potrzeby jest sygnał licznika,czy wystarczy tylko sygnał diagnostyki silnika ?
3.Jaki sterownik silnika ma wersja silnik 2.5 TDI 102 KM AHD bądź bliźniacze ?
Pozdrawiam.