Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung R510 - bluescreen

19 Lis 2014 15:11 648 4
  • Poziom 8  
    Witam, moim problemem jest często pojawiający się bluescreen, nawet jak pisałam ten temat pojawił się i musiałam pisać od nowa..
    Nie znam się na komputerach, nie wiem, co jest przyczyną, ale problem pojawia się od miesiąca i bluescreen potrafi się kilka razy dziennie pojawić, strasznie utrudnia to korzystanie z laptopa, praktycznie nic się nie da zrobić. :(

Szukałam problemu na internecie i zrobiłam raport Evertestem.
    Dodam, że wcześniej bardzo się grzał. Brat rozkręcił go i przeczyścił. Jednak problem bluescreena nie zniknął.
    Proszę o pomoc, bo mam ochotę wyrzucić tego laptopa przez okno.
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Wstaw plik DMP, który został utworzony po pojawieniu się blue screena, wstaw też SMART dysku i sprawdź pamięć RAM za pomocą MEMTEST(bootowalny, a nie spod Windows, oraz każda kość pamięci osobno po 3 przejścia).
  • Poziom 8  
    Zainstalowałam program Debuging Tools for Windows, w folderze Minidump znalazłam 5 plików DMP wstawiam jako pliki tekstowe, programem CrystalDiscInfo zrobiłam SMART, z USB uruchomiłam Memtest (bo mam problem z napędem) i nie wykryło błędów. Nie wiem czy w ogóle dobrze to wszystko zrobiłam...pierwszy raz miałam do czynienia z takimi czynnościami
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Są błędy komunikacji dysku, sprawdzić należałoby też, czy dysk jest dobrze podłączony(czy coś nie jest za luźno). Poza tym wszystkie bluescreeny spowodowane są przez athrx.sys, czyli spróbuj też uaktualnić sterowniki do karty sieciowej. MEMTEST powinno się wykonywać aż pass będzie 3 a nie 1, choć tutaj problem wskazuje na kartę sieciową/jej sterowniki.
  • Poziom 8