Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

premium 450dxi, Usterka Zasilania Olejem Napędowym

damian15511 20 Lis 2014 13:30 1455 3
  • #1 20 Lis 2014 13:30
    damian15511
    Poziom 9  

    Witam, wiem że podobny temat był ale nie rozwiązał on problemu w moim przypadku. Od dłuższego czasu mam problem z moją renią premium 450dxi z 2008r, euro 5. Na komputerze wyskakuje Usterka Zasilania Olejem Napędowym i auto zachowuje się jakby nie pracowało na 2-3 cylindry, potrafi auto wyhamować do 1km/h przerywa, nie chce też odpalać, trzeba na plaka lub ruszyć pompą ręczną... Z moich obserwacji wynika że "zawieszenie" następuje najczęściej jak zjeżdzam z góry nie używając gazu. Po zgaszeniu i odpalniu jest poprawa że idzie jechać przez jakiś czas. Jak coś się czasem odwiesi, auto idzie jak z salonu i odpala normalnie. Nie ma rególy czy jedzie się na pusto czy mając 24t, tak samo się zachowuje. Smoki zostały przeczyszczone, filtry i separator wymieniony, zaworek zwrotny na silniku z lewej strony i drugi w podstawie filtrów także wymienione... Wtryski wstępnie wykluczam, bo nie możliwe że nagle przestają pracować 3szt.
    Pomocy, gdzie może być usterka

    0 3
  • #2 21 Lis 2014 06:41
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 21 Lis 2014 21:17
    elektryk502
    Poziom 13  

    Podaj więcej szczegółów:
    - kody usterek
    - jakie jest ciśnienie zasilania
    Może jest coś nie tak z podłączeniem zbiorników (smokami) "Z moich obserwacji wynika że "zawieszenie" następuje najczęściej jak zjeżdzam z góry nie używając gazu."

    0
  • #4 27 Sty 2015 14:00
    damian15511
    Poziom 9  

    Zagadkę udało się rozwiązać, dwie usterki się skumulowały, wymieniona została podstawa filtrów (od dołu miała bardzo dużo malutkich pęknięć) podejrzewam że zaciągało powietrze w układ. po wymianie nie to auto, dało się jeździć normalnie, ale dodatkowo od czasu do czasu przywiesił się wtrysk objawiając się delikatnym spadkiem mocy - i to dlatego pewnie jak się wtrysk zawiesił+podstawa uszkodzona powodowało wyhamowanie auta prawie do zera....ale po wymianie tych dwóch elementów auto jak z salonu. Dodam dodatkowo, że komputerek w serwisie Renault zupełnie nic widział - wg nich było wszystko dobrze.

    2