Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes c220 2.2 cdi 1999 - Zgasł i nie pali, chodzi na plaku p1187 p1481

20 Lis 2014 22:48 4317 7
  • Poziom 11  
    Witam,
    Mam problem z c klasą 1999 silnik 2.2 cdi. Samochód stracił moc w czasie jazdy i zgasł. Nie pali nawet na plaka, na samym plaku chodzi więc silnik sprawny. Po podpięciu pod komputer wyszły błędy p1481 i p1187 - fault indicator lamp on (świeci się EPC). Ciśnienie na listwie pokazuje 240 bar, niskie ciśnienie 2 bar skacze na 4 bar. Obroty silnika czyta (podczas kręcenia rozrusznikiem koło 240 rpm, synchronizacja YES. Po skasowaniu błędów i kręceniu błąd 1187 nie wraca, ale cały czas świeci się EPC. Tester launch x431.
    Zastanawia mnie tylko czy wartość Cut-off valve ma być ON? Może macie jakieś sugestie jak podejść do dalszej diagnostyki? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Wie ktoś może jakie objawy dawałoby immo? Centralny zamek z kluczyka działa, ale szczerze mówiąc nie wiem jakie objawy by dawało immo.
  • Poziom 10  
    Immo to różnie się w Mercedesach zachowuje, raz wyświetlane jest na liczniku "safe", innym razem nie; czasem wcale rozrusznik nie kręci, czasem pali i gaśnie. Różne już przypadki miałem.
  • Poziom 42  
    Jeden z prostszych silników z dość dobrym dostępem do osprzętu...zajmij się tym ciśnieniem, podstawa działania CR....oczywiście zawsze można oddać do dobrego warsztatu i to polecam najbardziej...
  • Poziom 11  
    Dzięki za informację. Dzisiaj samochód zapalił, jednak cały czas pali się błąd p0190 i nie wiem co z tym zrobić. Nawet jak nie ma ciśnienia na listwie to pokazuje mi że niby ma te 240 bar. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniałem na sprawdzony i dokładnie to samo. Nawet jak odepnę regulator na listwie to pokazuje mi na kompie ciśnienie 240 bar, nawet w momencie jak nie jest wkręcony w listwę te 240 pokazuje;/ Aha, nie jest to wartość stała, przy kręceniu silnikiem rośnie itd. Możliwe że to wiązka trafiona i ma za dużą rezystancję?
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Sprawdź zasilanie czujnika ciśnienia.
  • Poziom 11  
    Ok, akurat mam Vito z tym silnikiem to sobie porównam napięcie.
  • Poziom 10  
    jesli w/w nic nie da, to ecu do sprawdzenia, ale zza monitora wyglada na "dziwne napiecie wiazki"
  • Poziom 11  
    Problem rozwiązwiązany, po wyczyszczenu wszystkich wtyczek i poprawieniu mas błąd nie wraca. Dziękuję wszyskim za pomoc, szczególnie użytkownikowi Autoas ;)