Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Auto dla studenta - tanie w eksploatacji

makaronmc 23 Nov 2014 15:43 3873 38
  • #31
    ftp.kowal
    Level 36  
    Może mnie ktoś zaraz ochrzani, ale polecę Mitsubishi Colt 4 lub 5 generacji. Auto trochę stare, ale za taka kwotę można już znaleźć ładne cacko.
  • #32
    bearq
    Level 38  
    robokop wrote:
    Przestańcie fantazjować na temat Polonezów i Fordów Escortów. Po 14 latach od zakończenia produkcji życzę powodzenia w znalezieniu nie zgniłego i jednego i drugiego. Tak samo ze spalaniem. 8 litrów, to zdrowy, w pełni sprawny polonez palił benzyny przy emeryckiej jeździe - gazu stosownie więcej. Tak samo żeliwny Endura-DE w obydwu wersjach - 7-8 litrów ropy bezproblemowo, przy raczej średnich osiągach. Kupno obydwu samochodów z nadzieją na bezinwestycyjną eksploatację, to mrzonki.

    Przeprowadzałeś może jakieś badania na temat spalania tych dwóch samochodów? Piszesz że samochody mają 14 lat ale powiedz co kupisz za 4 tysiące bo chyba nie nowego lexusa z salonu. Każda marka nie zależnie czy to VW czy Ford po takim czasie już rdzewieje i koniec. Kwota 4 tysięcy to samochód typowo do tłuczenia się po dziurach, jak ktoś zapakuje na parkingu to nie szkoda a samochód po 3 lat i tak sam się zutylizuje. Koniec offtopu
  • #33
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    bearq wrote:

    Przeprowadzałeś może jakieś badania na temat spalania tych dwóch samochodów?
    A wyobraź sobie że przeprowadziłem, niejednokrotnie. Chcesz może merytorycznie na ten temat podyskutować? Dwadzieścia kilka lat je naprawiam.
    Quote:

    Piszesz że samochody mają 14 lat ale powiedz co kupisz za 4 tysiące bo chyba nie nowego lexusa z salonu.

    Ładnego Lanosa z LPG, opla corsę, Astrę nawet 2 generacji z benzynowym silnikiem, Golfa 3, Passata B4 z instalacją LPG, Peugeota 205 z ocynkowanym nadwoziem w dobrym stanie, wymieniać dalej? I wszystko mniej strupieszałe niż gnijący i awaryjny Ford, czy coś co trudno nazwać dzisiaj samochodem "Polonez".
  • #34
    bearq
    Level 38  
    Akurat wszystko co tutaj wypisałeś nawet z ocynkiem już gnije. Sam w w najbliższej rodzinie mam przynajmniej 6 samochodów ze stajni VW i nie ważne czy to Golf czy Passat. Nie bite a zaczynają rdzewieć, tylko Octavia I jakoś się trzyma i ma same "naloty". Za dobrą sztukę trzeba zapłącić dwa razy tyle ile autor ma do wydania, mówimy tutaj o samochodach do 4 tysięcy czyli potencjalne bryki które powinny stań na szrocie.
  • #35
    BOGUŚ28
    Level 11  
    Moim zdaniem najlepsza opcja była by fabia tania w utrzymaniu i co ważnego części dostępne w dobrej cenie bo nie ma się co oszukiwać części się zużywają nawet w rzadko używanych samochodach.
  • #36
    warka2119
    Level 19  
    Na pewno nie rzuciłbym się na Audi z 1990roku ani podobnego antyka. Kupiłbym coś w stylu Daewoo Lanos, Opel Corsa, Astra F. Samochody sprawdzone, bardzo popularne, tanie w utrzymaniu. W tej kwocie znajdziesz coś z LPG. Jest nawet szansa, że nie będzie zbyt skorodowane :)
  • #37
    domex32
    Moderator of Cars
    Widać kto ma jakie auta, ale panowie, te żądania na prawdę są nie do spełnienia w tych pieniądzach. temat chyba wyczerpany, wszystko już było napisane, a teraz zaczną się różne różniste przepychanki.