Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator BCS1604LE-A - restart systemu

22 Lis 2014 11:15 1731 10
  • Poziom 8  
    Mam problem z tym rejestratorem, ponieważ potrafi się zrestartować kilka, nawet kilkanaście razy dziennie i w różnych godzinach. W ustawieniach konserwacji jest ustawiony restart systemu codziennie o godz 6. Co może być z nim nie tak? Czy dobrą opcją byłoby całkowite wyłączenie restartu?
  • Moderator - Sieci, Internet
    W pierwszej kolejności sprawdził bym zasilacz i aktualizacja oprogramowania jeżeli jest coś nowszego.
  • Poziom 8  
    Zasilacz bym wykluczył ponieważ widziałem jak system się restartuje, a przy źle działającym zasilaczu by były nagłe zaniki napięcia (tak sądzę). A co do aktualizacji oprogramowania to w instrukcji straszą, że można uszkodzić rejestrator i lepiej oddać do autoryzowanego serwisu.
    Wiem jak sprawdzić wersję zainstalowaną w rejestratorze ale gdzie szukać tej aktualizacji?
  • Poziom 23  
    w BSC-ach aktualizacja jest strasznie łatwa. Wyślij mejla z zapytaniem do importera czy posiada nowszą wersje softu od twojej. Jeśli posiadają to udostępniają z instrukcją jak wykonać upgrade. Dla pewności sprawdź również historie zdarzeń rejestratora, tam jest podana flaga(ID) błędu jaki spowodował restart. Ja spotkałem się już z sytuacją gdzie u klienta rejestrator był podłączony pod wspólny układ z kuchenką elektryczną, gdy klient gotował i włączał piekarnik automatycznie wykonywał się reset systemu flaga 001 czy jakoś tak. Cały sprzęt był sprawny ale w tym momencie występował nieznaczny spadek napięcia odczuwalny dla rejestratora. Pomogło zmiana źródła zasilania.
  • Poziom 8  
    Zacznę od podłączenia rejestratora pod inne źródło zasilania poczekam kilka dni i zobaczę co będzie się działo.
  • Poziom 23  
    Sprawdź również logi systemu. Robisz to w ustawieniach być może masz zupełnie inną flagę błędu, i zmiana źródła zasilania nic nie da, a straci ci troszkę czasu:) Natomiast jeśli poznasz już flagę błędu to pomoc techniczna importera(osobiście korzystam z pomocy NSSSYSTEM) z pewnością pomogą w odnalezieniu właściwego rozwiązania problemu. A bynajmniej wskażą gdzie go szukać.
  • Poziom 8  
    Jak przeglądam INFORMACJE -> ZDARZENIA to mam coś takiego:
    2014-11-28 06:56:22 WYŁĄCZENIE [28-11-14 06]
    2014-11-28 06:56:22 PONOWNE URUCHOMIENIE [0x00]
    2014-11-28 06:56:22 DISC TOTALS <1>, CURRENT WORKING DISC <1>


    Co oznacza ostatnia linia i czy [0x00] to może być kod błędu?

    Dodano po 4 [godziny] 3 [minuty]:

    Mam jeszcze pytanie trochę z innej beczki.
    W jaki sposób podłączyć rejestrator do internetu abym mógł się do niego zalogować i przeglądać nagrania z innego komputera poza siecią lokalną?
    Aktualnie rejestrator jest podpięty do sieci WIFI lokalnej w moim domu i na komputerach z tej sieci mogę się zalogować do niego przez podanie adresu IP rejestratora, a jak zrobić połączenie z innego kompa spoza sieci lokalnej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Lukasz_Zcki napisał:
    Co oznacza ostatnia linia i czy [0x00] to może być kod błędu?

    0x00 oznacza raczej brak błędu. Ja stawiał bym w takiej sytuacji na oprogramowanie, bo to wygląda ja zwykły restart (tak jakby ktoś go zwyczajnie, poprawnie restartował, albo właśnie oprogramowanie samo się restartowało). Sprawdź jeszcze w logach czy nie ma tam innych niepokojących zdarzeń (np. nie wykazuje on awarii czegoś).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator - Sieci, Internet
    Lukasz_Zcki napisał:

    Mam jeszcze pytanie trochę z innej beczki.
    W jaki sposób podłączyć rejestrator do internetu abym mógł się do niego zalogować i przeglądać nagrania z innego komputera poza siecią lokalną?

    Tu masz poradnik, oczywiście publiczne IP tak jak pisał kolega wyżej - Link