Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gramofon - mikser - wieża z kolumnami - laptop, pomóżcie to ogarnąć

Tet 22 Lis 2014 23:11 1395 4
  • #1 22 Lis 2014 23:11
    Tet
    Poziom 2  

Jeśli był podobny temat to z góry przepraszam.

Na wstępie od razu chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt elektroniczny (a na pewno dj'ski), to dopiero początek długiej drogi. Jak to wszystko połączyć tak, abym słyszał scratch razem z bitem puszczanym z kompa w kolumnach ? Potrzebuję jakiejś zewnętrznej karty dźwiękowej ? Jest to w ogóle możliwe z tym sprzętem ? Jakich kabli potrzebuję ?

Wieża to jakiś stary JVC, kolumny Omni Audio wygrzebane gdzieś z piwnicy brata.

Załączam zdjęcia.

0 4
  • Mitronik
  • #2 23 Lis 2014 20:55
    brofran
    Poziom 37  

Proponowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności czy sprzęt jest sprawny , czyli puścić sygnał z gramofonu na wzmacniacz JVC i kolumny.

0
  • Mitronik
  • #3 24 Lis 2014 06:29
    Tet
    Poziom 2  

Jeśli chodzi o JVC i kolumny to są sprawne, już sprawdziłem.

0
  • #4 24 Lis 2014 13:46
    Trabi
    Poziom 36  

1. Wieża ma wejście AUX czyli nie dla gramofonu bezpośrednio.
    2. Jeśli gramofon posiada wewnątrz wbudowany (w co wątpię) przedwzmacniacz RIAA, to możesz gramofon podpiąć bezpośrednio do AUX wieżyczki, wybrać w niej AUX jako źródło sygnału i będzie grać. Jeśli nie będzie przedwzmacniacza w gramofonie, to wieżyczka Ci nie odtworzy płyt; nic nie usłyszysz albo b.cichutko jakieś skrzypienie - wymagany będzie zakup (albo zrobienie samemu) dodatkowego przedwzmacniacza RIAA.

Sprawdź najpierw to, a potem powiemy dalej jak masz to podłączyć bo nie będzie problemu.

1
  • #5 25 Lis 2014 00:02
    Tet
    Poziom 2  

Gramofon jak najbardziej ma wbudowany przedwzmacniacz.