Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atmel ICE AVR - Nie widoczny w środowisku Atmel Studio 6.2

Fenix1986 23 Lis 2014 18:23 2523 7
  • #1 23 Lis 2014 18:23
    Fenix1986
    Poziom 9  

Witam
    Na wstępie powiem że jestem początkujący w programowaniu mikrokontrolerów a tym bardziej w środowisku Atmel Studio.Chcąc programować mikrokontrolery AVR kupiłem programator/debugger Atmel- ICE PCBA.Po zainstalowaniu Atmel Studio 6.2 (windows 7) oraz podłączeniu do gniazda usb(kabel micro usb nokia) programatora

-zastały automatycznie wykryte sterowniki w menadżerze urządzeń pojawił się
    LibUSB-WIN32 Devices :arrow: AT32UC3A3
    -Nie jest widoczny w Atmel studio 6.2
    -Nie świeci się żadna dioda na programatorze

Zastanawiam się czy mam uszkodzony programator a może nie potrafię go skonfigurować w środowisku?Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

0 7
  • #2 23 Lis 2014 18:28
    tmf
    Moderator Mikrokontrolery Projektowanie

Zainstalował ci się jakiś zły sterownik - masz jakieś śmieci w systemie?
    Atmel-ICE widoczny jest w zakładce Atmel jako Atmel-ICE Data Gateway.

0
  • #3 23 Lis 2014 18:36
    Fenix1986
    Poziom 9  

Próbowałem też z instalacją Atmel studio 6.2 na innym komputerze (laptop)
    -wynik podobny, w menadżerze pojawia się :Atmel USB Devices :arrow: AT32UC3A3
    ,natomiast przed instalacją Atmel Studio wogóle nie znajduje sterownika (drugi komputer laptop)
    -system raczej świeży

Mam jeszcze jedno podejrzenie ,płytka PCB programatora ma inny numer seryjny niż na oryginalnym opakowaniu.Czyżby ktoś podmienił na inną.

Programator ma możliwość zmiany oprogramowania,może jest po nieudanej próbie?

0
  • #4 03 Gru 2014 21:12
    2341115
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 06 Gru 2014 16:18
    Fenix1986
    Poziom 9  

W takim razie albo jest uszkodzona (nie pali się żaden led) albo coś z firmware.