Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

LG HT805TH - Jak podpi望 LG HT805TH do komputera?

MSS22 23 Lis 2014 19:52 987 10
  • #1 23 Lis 2014 19:52
    MSS22
    Poziom 5  

Witam,

Posiadam kino domowe LG HT805TH, do kt鏎ego nie podpina貫m TV. Chcia豚ym podpi望 je do komputera, jednak jestem zupe軟ie zielony w tym temacie. Wiem tyle, 瞠 mo瞠 by potrzebny jaki kabel, ale co dok豉dnie z tym zrobi... Tak瞠 prosz o pomoc i z g鏎y dzi瘯uj :)

W za陰czniku s zdj璚ia od wyj嗆 kina domowego i komputera.

Pozdrawiam : )

[/img]

0 10
  • Sklep HeluKabel
  • #2 23 Lis 2014 20:43
    trzymam
    Poziom 8  

W tym przypadku niewiele mo積a zrobi. Karta ma wyj軼ia typu 5.1, ale nie ma akurat takiego wej軼ia w kinie domowym. Jedyna opcja to po陰czenie komputera z wyj軼ia stereo do wej軼ia INPUT AUX L/R. Potrzebny do tego przew鏚 to ma造 jack stereo -> 2xCinch (RCA), np. taki:
    ak233-kabel-jack-3-5mm-2-x-rca-cinch-gold-1-5m-i4809116319.html

Moderowany przez ANUBIS:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do 廝鏚e, kt鏎e po pewnym czasie wygasaj (publikowanie odno郾ik闚 do stron o charakterze kr鏒kotrwa造m).

Wtedy kwestia ustawie karty, aby ca造 sygna podawa豉 na wyj軼ie stereo.

Ewentualnie druga opcja to zakup kart d德i瘯owej z wyj軼iem optycznym i wtedy po陰czenie przez przew鏚 TOSLINK.

Najlepiej zacz望 od opcji pierwszej, mo積a wtedy co z tego sygna逝 wyci庵n望, jak jest kodowany w dolby pro logic (jak karta to obs逝guje), a jak nie to w LG jest pewnie jaki system wirtualnej przestrzeni czy jako tak. Jak to b璠zie za ma這, to mo積a opcj dwa rozwa篡 i zainwestowa w kart i przew鏚.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 23 Lis 2014 21:30
    MSS22
    Poziom 5