Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaka wieża? (do TV oraz jako radio)

artur_r0 23 Nov 2014 21:23 1941 17
    artur_r0
    Level 10  
    Witam,
    Chciałbym kupić sprzęt audio (najlepiej typu wieża). Używana będzie głównie jako nagłośnienie do TV, a także osobno do słuchania radia i muzyki. Chciałbym sprzęt o jak najlepszej jakości dźwięku w cenie około 1000zł (może być trochę więcej, jeśli różnica w cenie jest warta dopłaty :)) Nie jestem melomanem, nie znam się na sprzęcie audio - potrzebny mi sprzęt o dobrej mocy i dźwięku, który zadowoli amatora.
    Pozdrawiam.
  • Helpful post
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    W tym budżecie, najlepszym wyborem będzie Yamaha Pianocraft.
    artur_r0
    Level 10  
    Dzięki wielkie za odpowiedź. Widzę, że za ten sprzęt trzeba dać minimum 1500zł, nawet trochę więcej. Rozumiem, że nie ma sensu szukać sprzętu w niższej kwocie?
    Czy wspomniana Yamaha posiada HDMI? A może inny sposób podłączenia do TV?
  • Helpful post
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    artur_r0 wrote:
    A może inny sposób podłączenia do TV?
    Zależy który model. Większość ma analogowe wejście liniowe.
    artur_r0
    Level 10  
    W takim razie, który z modeli Pinocraft byłyby dla mnie najlepszym wyborem?
  • Helpful post
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    artur_r0 wrote:
    W takim razie, który z modeli Pinocraft byłyby dla mnie najlepszym wyborem?
    Nie pytaj mnie o takie rzeczy. Na prawdę nie wiem. Popatrz na te, które są w Twoim zasięgu i sprawdź czy mają wejście liniowe.
    artur_r0
    Level 10  
    Dzięki wielkie Wam obu za pomoc. Przez te kilka minut przegladalem parę modeli i widzę, że 332 jako jedna z niewielu mieści się w moim budżecie.

A jak z konkurencją? Jest co godnego uwagi czy nie ma sensu kombinowac?