Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Cordoba - dziwna elektryka - czy tak ma być?

saimon_said 06 Maj 2005 22:34 2524 5
  • #1 06 Maj 2005 22:34
    saimon_said
    Poziom 9  

Witam serdecznie!!
    Zupełnie nie znam się na elektryce w związku z tym proszę o pomoc.
    Wczoraj pisałem już o problemach, które narobił mi elektryk w nowo kupionej cordobie (rocznik 95) - przyjechałem do elektryka z uszkodzonymi halogenami - i wyjechałem równiez z uszkodzonymi, ale i bez centralnego zamka i świateł itd..... no ale dzisiaj po rabanie jaki narobiłem zrobił gość to co zepsuł nic ponadto!!!

Moje pytanie dotyczy jednak czego innego - auto nabyłem 1 tydzień temu, podczas przeglądu przed kupnem mechanik stwierdził, iz halogeny nie działają i przełącznik świateł włącza zamiast postojowych od razu mijania - reszta bez zarzutu (mechanika, silnik, spaliny itd...)- stargowałem więc na cenie i auto kupiłem, ale mam szereg wątpliwości - proszę o wybaczenie że się rozpisuję (ale to moje pierwsze auto I SIĘ PRZEJMUJE MOCNO) i ewentualną pomoc bo po mojemu to z ta elektryką coś nie tak, mianowicie:

1. przy włączeniu świateł mijania (silnik wyłączony i brak kluczyka), gdy włączę przycisk ogrzewania tylnej szyby - zaczyna działać - czy tak jest w seatach? bo w innych autach znajomych z czymś takim sie nie spotkałem;
    2. po wyłączeniu silnika - otwieram drzwi przy włączonym jedynie radiu - zaczyna piszeć - ten jak ja to nazywam sygnał przypominacza - radio wyłączam ok. przestaje - też pierwszy raz coś takiego widzę - zwykle tak się dzieje gdy zostawia się NP. zapalone światła (tutaj również tak jest), ale radio?
    3. tak jak wspomniałem - przełącznik świateł - przy przełączeniu na postojowe - włącza od razu mijania , na pozycjI mijania ok. są mijania;
    4. halogeny nie działają;