Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet bez limitu danych, co wybrać?

Vandar 26 Lis 2014 18:22 2307 7
  • #1 26 Lis 2014 18:22
    Vandar
    Poziom 9  

Witam serdecznie.
    W lutym kończy się moja umowa z neostradą i nie zamierzam jej przedłużać. Spowodowane jest to tym, że po przeprowadzce na inny adres prędkość z 10mb spadła na ~5.

Rozglądam się zatem za internetem, który prawdopodobnie kupię w styczniu, może w grudniu. (sporo teraz ofert kilku miesięcy bez abonamentu, a idą promocje świąteczne więc mogę nie czekać do zakończenia neo.)

Warunek konieczny to BRAK limitu pobranych danych. Często ściągam dziennie kilkadziesiąt gb danych więc ograniczenia i "limity nie interesują mnie" x].
    Raczej odpada netia i inne rzeczy lecące po kablach od TP więc prawdopodobnie będzie to jakiś internet mobilny. W temacie jestem prawie zielony, przeglądam oferty z różnych sieci ale zbyt mało wiem, żeby na coś się zdecydować.

Jeżeli chodzi o zasięg to moja lokalizacja to 59-830 Olszyna, ul. Szkolna.

Czy biorąc abonament np w playu warto dopłacać 10zł więcej miesięcznie do modemu typowo domowego? Czy na tym MiFi będą jakieś niedogodności? Czy może poszukać oferty bez sprzętu i kupić go osobno?

Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc.

0 7
  • #2 26 Lis 2014 18:40
    krzych66
    Poziom 27  

Musze cie zmartwić ,jeśli chodzi o internet mobilny wszędzie w regulaminach operatorów są limity.Przoduje tu Polsat/Plus ,Play ma limit do 100GB po czym przycinają prędkość.Poczytaj sobie tutaj,radze pozostać przy neostradzie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2928515.html

0
  • #3 26 Lis 2014 18:48
    m.jastrzebski
    Poziom 36  

Vandar napisał:

Warunek konieczny to BRAK limitu pobranych danych. Często ściągam dziennie kilkadziesiąt gb danych więc ograniczenia i "limity nie interesują mnie" x].