Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka Polar CP140, słabe chłodzenie

Marsza 07 Maj 2005 12:08 10432 24
  • #1 07 Maj 2005 12:08
    Marsza
    Poziom 10  

Witam, mam problem z lodówką Polar CP140. Po wczorajszym myciu lodówki, stwierdziłem mały wyciek pod lodówką substancji olejopodobnej. Nie znam się wogóle na systemach chłodzenia i nie wiem o co chodzi. Efekt jest taki, że lodówka nawet na najwyższym stopniu chłodzenia chłodzi bardzo słabo, bez zarzutów działa natomiast zamrażalnik. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi o co chodzi?

1 24
  • #2 07 Maj 2005 12:12
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 07 Maj 2005 12:16
    Marsza
    Poziom 10  

Nie pracuje cały czas. Nie słychać żeby się włączała.

2
  • #4 07 Maj 2005 12:18
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 07 Maj 2005 12:21
    Marsza
    Poziom 10  

Włączała. Wcześniej kiedy się włączała było to wyraźnie słychać.

0
  • #6 07 Maj 2005 12:31
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 07 Maj 2005 12:31
    Marsza
    Poziom 10  

Właśnie się włączyła, ale chodzi jakoś ciszej, no i to chłodzenie - przy maksymalnym ustawieniu wcześniej prawie mroziła a teraz jest ledwo chłodno.

0
  • #8 07 Maj 2005 12:34
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 07 Maj 2005 12:37
    Marsza
    Poziom 10  

Dorze sprawdzę, a jakie są standardowe te czasy? A może to ma też coś wspólnego z tym wyciekiem, o którym pisałem wcześniej? Nie było tego dużo, jakaś oleista sybstancja.

0
  • #10 07 Maj 2005 12:43
    112828
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 08 Maj 2005 00:14
    prez8s
    Poziom 33