Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

M3 Mp8030 - Czy da się przerobić?

Davvvi 27 Nov 2014 20:26 1404 3
    Davvvi
    Level 27  
    Zdobyłem ten właśnie projektor a że jestem zielony to mam pytanie czy da się w nim zmienić źródło światła na inne? Xenon bądź metalohalogen. Czy ma w ogóle sens? Da się go jakoś uruchomić bez lampy żeby w ogóle sprawdzić czy działa. Po odpaleniu widać przez soczewkę jak by taką iskrę przez krótką chwilę co paręnaście sekund. Bańka żarnika zrobiła się szara. Po kilku próbach odpalenia zapala się kontrolka lampy.
    Jak uruchomić ten projektor bez lampy?
    Transoptorów jest aż 5 więc nie wiem które to zewrzeć. Pomoże ktoś?
    Fotki
    M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić?

Nowa fotka.
    M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić? M3 Mp8030 - Czy da się przerobić?

Kolejny Edit:
    Zrobiłem kilka testów z mostkowaniem transoptorów i wyniki są na opisanym zdjęciu.
    Każdy z transoptorów mostkowany był osobno. Wszystkich naraz nie mostkowałem. Co by nie było projektor i tak wykrywa że lampa nie odpaliła i zapalają się czerwone kontrolki.
    Zostały jeszcze dwa do sprawdzenia.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    karol1010
    Level 21