Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Excel 2007] - makro do pobierania danych z innych plików *.xlsx

konik95 29 Nov 2014 11:47 1224 7
    konik95
    Level 8  
    Witam,
    przejrzałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale niestety jestem zielony jeśli chodzi o tworzenie makr i nie znalazłem albo nie potrafiłem zastosować rozwiązań przedstawionych w odpowiedziach o podobnej tematyce :(
    Chodzi mi mianowicie o stworzenie makra, które będzie tworzyło bazę danych na podstawie danych z innych plików excel.
    W załączeniu plik z danymi i plik który ma być bazą danych.
    Chodzi o to żeby z pliku z danymi makro pobierało konkretne dane i wstawiało w bazę danych.
    Plików z danymi będzie dużo, różnić się będą numerem pliku na końcu nazwy pliku. Wszystkie pliki z danymi będą znajdować się w jednym folderze.
    Plik z danymi będzie zawierał różne ilości wierszy (Lp. od 1 do ciężko powiedzieć).
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc, od tego zależy moje być albo nie być w firmie :(
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    konik95
    Level 8  
    Witam,
    bardzo dziękuję za zainteresowanie się tematem jednak nie działa to do końca tak jak potrzebuję :(
    Problem polega na tym, że:
    po pierwsze przy kolejnym naciśnięciu importu, dane już raz zaimportowane są kolejny raz importowane i nadpisywane poniżej, potrzebuję aby dane raczej się aktualizowały o kolejne dodane pliki z danymi,
    po drugie w pliku z danymi są pewne komórki stałe takie jak Nazwa, Numer, Data utworzenia, Wersja i powinny być przypisywane do każdego wiersza danych które są importowane bazy danych.
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    PRL
    Level 40  
    Wystarczy makro dostosować do potrzeb.
    konik95
    Level 8  
    Zapewne masz rację, niestety jak wspomniałem na wstępie jestem kompletnie zielony w kwestii tworzenia makr :(