Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gniazdka przelotowe LEGRAND

Emsinem 29 Nov 2014 12:57 2424 4
    Emsinem
    Level 2  
    Witam.
    Mam problem odnośnie gniazd przelotowych. Ostatnimi czasy miałem remont w domu i panowie od remontu zrobili mnie 2 gniazda przelotowe łączące 2 telewizory w innych pokojach. Zaznaczam, że jestem totalnym laikiem w tych sprawach i nie mam bladego pojęcia jak takowe gniazdka działają. Jest tak: zacznę od końca tego "kanału". W ostatnim zostało zamontowane gniazdko przelotowe, zostały podłączone do niego kable i wszystko działa. Problem jednak dotyczy pierwszego pokoju (najbliższego do anteny) jest obecnie całe rozgrzebane. Z dziury w ścianie wystawają dwa kable jeden łączący dwa pokoje drugi od anteny ten od anteny jest spięty końcówką od zasilacza, która zaś jest podłączona kablem do gniazdka przelotowego. Problem jest następujący brak obrazu w pierwszym telewizorze. Gdy włączam tv pokazują się piksele. Natomiast gdy jest w tym samym czasie włączony drugi telewizor wszystko pięknie działa, jest obraz w obu telewizorach. Model tych gniazdek przelotowych Gniazdo TV-RD przelotowe Valena 770134 LEGRAND
    Następnie zdjęcia jak to podłączyłem. Przepraszam za nienajwyższą jakość zdjęć. Strona nie pozwala mnie wrzucać linków z innych stron więc wrzuciłem załączniki.
    Mam nadzieję, że wszystko sprecyzowałem. Liczę na pomoc. Z góry dziękuję.
    marwud6
    Level 18  
    Tak nie powinno się robić instalacji telewizyjnej. Każde gniazdo RTV powinno mieć swój przewód antenowy. Następnie wszystkie przewody antenowe należałoby podpiąć pod multiswitch. Wtedy to dobrze działa.

Gniazdka przelotowe LEGRAND

Dodano po 30 [minuty]:

Ze zdjęć przesłanych przez Ciebie niewiele można zobaczyć.