Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Huawei CPE B593 - Uszkodzenie po wgraniu nowego firmware

mqba1 13 Sie 2018 10:47 37545 99
  • #91
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet
    Pytanie ,czy obydwa korzystają z tego samego BTS-a T-Mobile i na jakim paśmie LTE?
  • #92
    djacek
    Poziom 16  
    Zadam może głupie pytanie, jak to zweryfikować?

    Niestety obecnie jestem poza tym miejscem. Zakładam, że był to ten sam.
    Roaming był wyłączony w obu przypadkach.

    Najbliższy BTS wg. BTSearch:
    okolice Chojno-Wieś
    T-Mobile (26002) ID: 44069 (N!)
    Chojno, wieża kościoła

    GSM
    Pasmo LAC CID
    900 57140 23404
    900 57140 23405
    900 57140 23406

    LTE
    Pasmo LAC eNBID CLID E-CID
    800 57141 170114 10 43549194
    800 57141 170114 11 43549195
    800 57141 170114 12 43549196

    Routery były testowane przy jeziorze Radziszewskim.
  • #93
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet
    Na B593s-22 tego nie sprawdzisz bo w diagnostyce-kontrola stanu funkcji bezprzewodowej nie pokazuje CID tylko parametry sygnału. Ten Vodafone powinien mieć w diagnostyce parametry sygnału, szerokość pasma, może CID. Więc pokaz te zakładki u obydwu. Na FW z Vodafone jest tez możliwość wyboru pasma LTE800 lub LTE1800, sprawdź obydwa. Na tym BTS-ie Chojno tylko LTE800, w Mokrzu jest też LTE800 i LTE1800 NetWorks. Mozliwe że któryś łączy się z nim i na LTE1800.
  • #94
    djacek
    Poziom 16  
    Niestety :(
    W b3000 też nie ma tych informacji. Próbowałem LTEWatch'a (wersja HUAWEI), ale również nie był wstanie go obsłużyć. W Poznaniu sprzęt osiąga max 16/16 Mbit (ale najczęściej około 13/8 Mbit) na LTE. Niestety nie mam tego drugiego bo został w poprzedniej lokalizacji. Z założenia ten B3000 miał stać w tamtej lokalizacji, bo miał mieć lepsze oprogramowanie, a sprzętowo podobno to jest to samo.

    Miało być pięknie a wyszło jak zwykle.
  • #96
    djacek
    Poziom 16  
    Na B3000 mam firmware V200R001B236D30SP10C11 a nie jak podałem V200R001B236D30DM09C11. Chyba musiałem w międzyczasie zmienić poprzez "trik WPS i WLAN mode podczas włączenia". W zasadzie to i tak to nic nie poprawiło.

    W warunkach słabego zasięgu dla LTE różnica:

    B593S-22
    PLMN: 26002,RSSI: -85dB, RSRP: -114 dBm, RSRQ: -12 dBm
    Ping: 36ms DL: 6.26 UP: 0.80 Mbs

    B3000
    PLMN: 26002,RSSI: -87dB, RSRP: -114 dBm, RSRQ: -11 dBm
    Ping: 528ms DL: 0.48 UP: 0.35 Mbs

    W Poznaniu test na obu routerach wychodzi ok. Transfery w miarę porównywalne. Tylko w tej lokalizacji jest fatalnie.
  • #97
    jurek224466
    Poziom 1  
    Mam pytanie.
    Mam firmware V200R001B180D20SP05C69 z językiem polskim ale nie wyrywa pendriva ani drukarki. Jaki firmware mogę wgrać aby go nie uwalić?
  • #98
    BB20
    Poziom 1  
    Hello, sorry I write not in Polish, can you please provide with instruction how to migrate from C56 to C00 firmware?
  • #99
    forest21
    Poziom 11  
    Witam Pany !!!!

    Podłączę się pod ten te,mat, bo kilka razy przewijał się tu mój przypadek ale rozwiązania nie widziałem.

    B593s-22 używałem tego routera kilka lat temu ( z 4 chyba ). W między czasie wpadłem na pomysł aktualizacji firmware'u, ale nie pykło i już się nie podniósł. Odstawiłem na półkę i tak sobie leżał kilka lat. Teraz potrzebuje go ożywić.

    Zna ktoś sposób w jaki sposób to zrobić lub kogoś kto to robi ? Kilka lat temu miałem go wysłać kolesiowi do zrobienia ( z okolic Szczecina zdaje się ), no ale się nie zeszło.....