Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mondeo MKII TD - Ciągle upala ten sam bezpiecznik

03 Dec 2014 11:45 2022 17
  • Level 9  
    Witam
    Borykam się z pewnym problemem. Jadę samochodem i nagle gaśnie, okazało się że upala bezpiecznik nr 41 20A, opis(urządzenie sterujące silnikiem)

Wymieniłem na nowy, przejechałem 2km i znowu to samo. Bardzo proszę o pomoc, nie znam się kompletnie na elektryce. Samochód porzuciłem na parkingu bo strach jakby padł pod górkę.

UPDATE:

Panowie mój błąd, otwieram temat na nowo. Zasugerowałem się przepalonym bezpiecznikiem z innego forum i byłem pewny że to ten o którym była tam mowa. Przyjrzałem się skrzynce jeszcze raz i u mnie pada inny !

F11, jeśli dobrze odczytałem ->(11 / 20 A / Układ zapłonowy, sterowanie silnikiem, Ogrzewanie silnika – diesel )
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Level 35  
    Masz zwarcie w tym obwodzie. Kabel się przetarł . Sprawdź obwód zabezpieczany przez ten bezpiecznik lub odwiedź elektryka.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Level 9  
    Pewnie sam tego nie zlokalizuje, szukam schematów elektrycznych na internecie ale nie bardzo wiem gdzie patrzeć za tym obwodem
  • Level 26  
    W sam naprawiam na schemacie nie ma takiego bezpiecznika, oczywiście jest w spisie.
    Skoro gaśnie to do wyboru:
    - silniczek krokowy wolnych obrotów lub pewniej elektrozawór na pompie. Miernik napięcia i sprawdzamy. Współczuję tej roboty.

Moderated By ociz:

Cały ten post to jedna wielka bzdura! Radzę się najpierw zastanowić co się wypisuje.

• Level 9  
    Mawi2 współczujesz ze względu na trudność, czy ewentualne koszty?