Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Le32b650 - internetTV - usługa niedostępna

05 Gru 2014 13:52 3300 15
  • Poziom 9  
    Hej drodzy Forumowicze. ;)
    Mam problem ze swoim telewizorem Samsung le32b650 i internetem po prowadzonym przez kabel LAN.

    Podłączyłem TV i wziąłem sprawdzenie sieci (z poziomu TV) automatycznie i wszystko jest OK, jednak po włączeniu internetTV wyskakuje, że usługa jest niedostępna.

    TV jest podłączony do routera, a router do modemu kablowego.


    Dzięki za pomoc.
  • Poziom 27  
    saided napisał:
    Hej drodzy Forumowicze. ;)
    Mam problem ze swoim telewizorem Samsung le32b650 i internetem po prowadzonym przez kabel LAN.

    Podłączyłem TV i wziąłem sprawdzenie sieci (z poziomu TV) automatycznie i wszystko jest OK, jednak po włączeniu internetTV wyskakuje, że usługa jest niedostępna.

    TV jest podłączony do routera, a router do modemu kablowego.


    Dzięki za pomoc.


    Podejrzewam że router trzeba przestawić w tryb acces point :idea: :idea:
  • Poziom 9  
    dobra to zabiles mnie:)
    to mam zrobic z niego access pointa a czym jest teraZ?:)
    to mam ustawic w ustawieniach online?
  • Specjalista Sieci, Internet
    saided napisał:
    Podejrzewam że router trzeba przestawić w tryb acces point

    saided napisał:
    internetem po prowadzonym przez kabel LAN.

    Co ta porada tutaj robi?.
    saided napisał:
    TV jest podłączony do routera, a router do modemu kablowego.


    Zrestartuj modem kablowy z routerem, odłączając prąd na 30 sekund, podłącz ponownie zasilanie.

    A co to dokładnie za kablówka - nazwa, firma....?.
  • Poziom 9  
    Echostar - dostawca z Poznania.

    Restartowalem juz modem, nic nie dalo.

    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale szwagier byl podlaczony do naszej sieci WIFI i mial przy okazji udostepniony swoj folder z filmami etc.
    TV to widzial pod podlaczeniem DLNA - wszystkie pliki, wiec moze to jakas wina tego interetTV?
  • Specjalista Sieci, Internet
    saided napisał:
    Restartowalem juz modem, nic nie dalo.

    No to zrestartuj też telewizor, czasami się coś "miesza" i takie numery się dzieją.
  • Poziom 2  
    Witam,

    chciałem podłączyć się pod temat, ponieważ mam podobny problem, jednak w moim przypadku telewizor podłączony jest bezpośrednio do modemu (Ubee EVW3226). Komputer podłączony pod to samo gniazdo łączy się bez problemu z internetem, a telewizor niestety nie daje rady. Dodam tylko, że modem "widzi" adres MAC karty telewizora. Restart nie pomaga...

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
  • Specjalista Sieci, Internet
    oldshoe napisał:
    moim przypadku telewizor podłączony jest bezpośrednio do modemu (Ubee EVW3226). Komputer podłączony pod to samo gniazdo łączy się bez problemu z internetem, a telewizor niestety nie daje rady

    A ten modemorouter pracuje jako router, czy modem?.
  • Poziom 9  
    ja odpuscilem temat, jakby nie bylo siec u mnie dziala, moge wyswietlac przez wifi zdjecia z aparatu na tv, albo z kompa na tv, ale sam net w TV nei chodzi.. wiec odpuscilem.. po restartach i po wpisywaniu recznym nie bylo roznicy..
  • Poziom 2  
    KOCUREK1970 napisał:
    A ten modemorouter pracuje jako router, czy modem?.


    Odpowiem jak laik, którym jestem. Operator dostarcza internet po kablu koncentrycznym, który wpięty jest do modemu, a stamtąd wychodzi już skrętką do patchpanelu i dalej do gniazda, do którego podpięty jest telewizor. Jednocześnie nadawany jest też sygnał WiFi, ale z niego na telewizorze nie korzystam, bo nie mam karty WiFi (na komputerze działa w wersji kablowej i radiowej)

    Na mój rozum jest to więc i modem, i router.
    Mam nadzieję, że odpowiedziałem na pytanie
  • Specjalista Sieci, Internet
    oldshoe napisał:
    Na mój rozum jest to więc i modem, i router.

    Nic bardziej mylnego, albo jedno, albo podwójne drugie.
    oldshoe napisał:
    Mam nadzieję, że odpowiedziałem na pytanie

    To może podpowiem:
    - jeśli w trybie modem, to aktywny jest tylko port ETH1, inne są nie aktywne, i działa wtedy tylko jeden sprzęt po RJ45.
    - jeśli w trybie modemorouter, to wtedy są aktywne wszystkie porty ETH w modemorouterze, i można podłączyć pod LAN praktycznie dowolną liczbę komputerów.

    W przypadku drugim na 30 sekund powinniśmy wyłączyć zasilanie modemoroutera, potem włączyć je ponownie, CMTS przydzieli nowy adres IP.
  • Poziom 2  
    KOCUREK1970 napisał:
    To może podpowiem:
    - jeśli w trybie modem, to aktywny jest tylko port ETH1, inne są nie aktywne, i działa wtedy tylko jeden sprzęt po RJ45.
    - jeśli w trybie modemorouter, to wtedy są aktywne wszystkie porty ETH w modemorouterze, i można podłączyć pod LAN praktycznie dowolną liczbę komputerów.

    W przypadku drugim na 30 sekund powinniśmy wyłączyć zasilanie modemoroutera, potem włączyć je ponownie, CMTS przydzieli nowy adres IP.


    W takim razie mój tryb to modemrouter - aktywne są 4 porty (tzn. wszystkie jakie znajdują siew urządzeniu).
    Wczoraj próbowałem odłączyć zasilanie - zarówno modemu jak i telewizora i niestety niczego to nie zmieniło.
    Nie rozumiem tego, bo widziałem opinie, że internet na tym modelu działa (choć saided i inni użytkownicy opisali też błędy).

    Telewizor ma fabryczne oprogramowanie, bez żadnych modyfikacji, więc nie spodziewałem się problemów, a jednak...

    Czy coś jeszcze mogę zrobić?
  • Poziom 2  
    Niestety instrukcję przeczytałem bardzo dawno temu, a odświeżenie informacji niczego nie dało, choć wydaje mi się, że trochę przez przypadek znalazłem rozwiązanie problemu.

    Wykonałem reset telewizora (funkcja Plug&Play). Na liście krajów nie ma Polski (choć telewizor był kupiony w Polsce), ale zamiast wybierać opcje "Inne" wybrałem Wielką Brytanię (była w miarę blisko na liście).
    Po zakodowaniu na nowo kanałów ponownie wybrałem Internet@TV i o dziwo tym razem zostałem przeprowadzony przez procedurę akceptacji warunków itp. Teraz widgety działają.
    Nie wiem ile wspólnego z tym ma zainstalowanie aktualizacji ze strony Samsunga, bo to też zrobiłem w akcie desperacji, ale sama aktualizacja niczego nie zmieniła.

    Mam nadzieję, że ten wpis będzie pomocny.
  • Poziom 9  
    Podpinam sie, zmieniłem kraj jak kolega poradził na wielka brytanie i tez już usługa internet@TV działa.
    Druga sprawa ze działa jak krew z nosa i potrafi mnie wywalić z youtuba ( tak się potrafi zaciąć ze aż wywala z widgetow ).