Witam wszystkich.
Jestem w trakcie budowy napędu elektrycznego do mojego prototypu.
Szukam podpowiedzi w konstrukcji tego napędu. Moje pytania:
- Jakiej mocy (kW) powinien być silnik by bez problemu(nie grzał się) mógłby stanowić napęd w moim aucie - oczywiście uwzględniając skrzynię biegów.
- Jakie powinien mieć obroty taki silnik.
- Słyszałem że silniki bez szczotkowe dają większą moc bo nie ma tam tarcia szczotek, i powinny być bez komutatorowe.
- Chciałbym ten silnik podłączyć pod alternator 1 faza 230 V lub 3 fazy 230V lub też 3 fazy 380 V.
- Jakie natężenie dają alternatory.
- Czy stosując przekładnie można zwiększyć moc silnika.
- Jakiej moc (KM) potrzeba by napędzić alternator.
JEŚLI KTOŚ MOŻE UDZIELIĆ MI ODPOWIEDZI NA TE PYTANIA TO BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY.
Jestem w trakcie budowy napędu elektrycznego do mojego prototypu.
Szukam podpowiedzi w konstrukcji tego napędu. Moje pytania:
- Jakiej mocy (kW) powinien być silnik by bez problemu(nie grzał się) mógłby stanowić napęd w moim aucie - oczywiście uwzględniając skrzynię biegów.
- Jakie powinien mieć obroty taki silnik.
- Słyszałem że silniki bez szczotkowe dają większą moc bo nie ma tam tarcia szczotek, i powinny być bez komutatorowe.
- Chciałbym ten silnik podłączyć pod alternator 1 faza 230 V lub 3 fazy 230V lub też 3 fazy 380 V.
- Jakie natężenie dają alternatory.
- Czy stosując przekładnie można zwiększyć moc silnika.
- Jakiej moc (KM) potrzeba by napędzić alternator.
JEŚLI KTOŚ MOŻE UDZIELIĆ MI ODPOWIEDZI NA TE PYTANIA TO BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY.