Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wykrywacz metali shematy i opisy

TooM 08 Maj 2005 18:34 22615 21
  • #1 08 Maj 2005 18:34
    TooM
    Poziom 2  

Witam.
    Jaki wykrywacz metali powinienem wybrać, dobry i, żeby był dobrze opisany jak go zmontować. Chodzi mi tutaj o wasze doświadczenia, bo jestem laikiem w dziedzinie wykrywaczy. Zacząłem sobie montować Transeta 150, ale jak później wyczytałem nie jest on za dobry. Z góry dziękuję.

Dodano po 3 [minuty]:

Sorry za post pod postem, ale nachętniej interesowałby mnie JABEL lub coś w tym stylu.

1 21
  • #2 08 Maj 2005 22:30
    swaldek
    Poziom 17  

No to w czym problem?
    Jabelek będzie w sam raz, nie kłopotliwy w złożeniu i uruchomieniu oraz przyjemny w pracy, choć to PI i trzeba sie okopać, ale zdobyta wiedza pomoże w kolejnym etapie wyboru innego sprzętu.
    Jabelek to gotowy Kit (J-267)wystarczy zakupić i dobrze się bawić
    Pozdrawiam

1
  • #3 08 Maj 2005 23:37
    TooM
    Poziom 2  

Nie chodzi mi tutaj o kupno. Mi chodzi o to, żebym sobie to sam złożył, wytrawił płytkę itp. Nie chodzi mi o samo poszukiwanie skarbów, tylko o złożenie sobie dobrego wykrywacza.
    PzDr.

0
  • #4 08 Maj 2005 23:48
    Bartek_Wosik
    Poziom 27  

Nie chcę kolegi zniechęcać, ale żeby złożyć na prawdę dobry wykrywacz metali trzeba mieć sporo wiedzy w tej dziedzinie. Póki co proponuje zacząć od czegoś prostszego (np jakis zestaw do samodzielnego montażu) w celu nabrania doświadczenia. A kiedy ono samo z czasem przyjdzie, wówczas można się zabrać za bardziej zaawansowane konstrukcje.

Tego też życzę i pozdrawiam, Bartek

0
  • #6 09 Maj 2005 11:20
    swaldek
    Poziom 17