Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana dysku w PS3 super slim 12GB

10 Gru 2014 19:34 2520 20
  • Poziom 9  
    Witam mam problem odnośnie wymiany dysku w PS3 SS 12GB mam dysk 1TB Toshiba HDD2K51 MK1059GSM Sformatowałem go w systemie FAT32 i konsola go nie widzi próbowałem juz z 50 razy i nic ale jak podłącze przez USB to odczytuje .
    Moje PS3 to CECH-4004A
  • Poziom 16  
    A formatowałeś na system ntfs?
  • Poziom 16  
    Ja wsadzałem do konsoli dysk, który był sformatowany w ntfs i bez problemu ps3 go wzięła.
    Dobrze podłączasz dysk, masz oryginalną kieszeń do niego?
  • Poziom 16  
    No to spróbuj z tym ntfs. A po włączeniu konsoli słychać że dysk startuje?
  • Poziom 16  
    Dziwna sprawa, a masz może na podstawkę inny dysk, żeby zobaczyć czy konsola w ogóle przyjmie dysk?
  • Poziom 9  
    właśnie nie a nie chce przekładać z kompa żeby kopiować wszystkie pliki itd bo to za dużo roboty ale jutro mi chyba brat przywiezie ze starego laptopa to sprawdzę może za duży dysk i dlatego
  • Poziom 16  
    Raczej wątpię aby był za duży, skoro ludzie wsadzają nawet po 1,5 tb i jest spoko. Sprawdź na innym jak nie będzie działał to masz winnego.
  • Poziom 9  
    no właśnie z jednej strony tak bo czytałem ze też pchają po 1TB i działają może jak by sformatował dysk systemowy przywrócił ustawienia to coś by dało tylko szkoda mi wszystkich zapisanych danych
  • Moderator Programowanie
    Może coś się w tym temacie zmieniło ostatnio, ale od kiedy miałem pierwszą PS3, to zawsze nowy dysk trzeba było formatować na konkretnej konsoli, bo dysk jest wtedy szyfrowany i parowany z konsolą.
    Nie ma potrzeby zrobienia tego w tej konsoli?

    Inaczej ma się sprawa z dyskami na USB, które działają bez niczego, od razu po podłączeniu.
  • Poziom 16  
    A dysk wkładasz przed włączeniem konsoli?
  • Poziom 16  
    No to zanim włączysz konsolę, włóż dysk i dopiero wtedy odpal konsolę, wtedy powinno być przygotowanie dysku i kopiowanie danych.
  • Poziom 9  
    próbowałem tak tez na początku ale bez różnicy i teraz sie wkurzylem i zrobilem format ps3 i po formacie przy pierwszym uruchomieniu zapytalo mnie czy chce zapisywac dane na dysku twardy i teraz go formatuje i mysle ze moze bedzie ok
    jak sie uda dam znac
  • Poziom 16  
    A konsola wchodzi w tryb recovery?
  • Poziom 9  
    Jak duży dysk włożyłeś?